Subscribe: Comments on Ibnu Hasyim: YB Balik Pulau, Baca Ni…
http://www.ibnuhasyim.com/feeds/3512873081152014329/comments/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: Malay
Tags:
aku  anak  balik pualau  balik pulau  balik  dah  dari  jgn  masa  nak  pualau  pulau  reti sikit  saya  semoga  sikit  tahun  tak  yang 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Comments on Ibnu Hasyim: YB Balik Pulau, Baca Ni…

Comments on Ibnu Hasyim: YB Balik Pulau, Baca Ni…





Updated: 2018-02-18T12:31:58.196+08:00

 



Semoga Che Mat terus unggul. Semoga kejayaan memba...

2008-11-13T15:44:00.000+08:00

Semoga Che Mat terus unggul. Semoga kejayaan membangunkan Islamic Centre kat area Pekeliling dapat dibawa ke Balik Pulau. Saya amat sedih dengan prestasi Kawasan la ni tapi tetap setia membantu walau tak diperlukan.



reti sikit2 inggeris jgn dok tulis mcm ni, buruk s...

2008-11-13T15:41:00.000+08:00

reti sikit2 inggeris jgn dok tulis mcm ni, buruk sgt



Assalamualaikum ...Saya pernah tinggal menyewa di ...

2008-11-12T10:37:00.000+08:00

Assalamualaikum ...
Saya pernah tinggal menyewa di Kongsi (rumah tepi padang bola) pada tahun 1988 semasa menjalani latihan mengajar di SK Genting... pada masa itu guru besarnya adalah seorang perempuan berasal dari Kuala Kangsar (x ingat namamya). Seingat saya masatu PAS x sehebat sekarangni ... buktinya PR menang kawasantu. Itulah kehebatan PAS yang sentiasa bersungguh - sungguh menjalankan tugas yang diamanahkan. Cuma saya agar risau membaca aktikal tuan berkaitan kurangnya perhatian wakil rakyat kawasan tuan mengambil tahu perihal rakyat. Mohon tuan lakukan sesuatu agar kepercayaan rakyat dapat ditingkatkan dari masa ke semasa. Baru sekejab tadi saya menonton TVPAS berkaitan perbahasan di parlimen. Betapa teruknya pihak kerajaan (TPM) hingga tidak memberi laluan langsung pada PR untuk mengemukakan pertanyaan. Takkan org mcmni nak jadi PM... lagi lucu depa nak ulas kejayaan Obama di US. Jadi semoga Allah sentiasa memimpin saudara-saudara di sana untuk terus berjuang dalam usaha mendaulatkan Islam....
Amin



PRU amerika dah habes, 'Obama' dah boleh balik ke ...

2008-11-10T21:06:00.000+08:00

PRU amerika dah habes, 'Obama' dah boleh balik ke pulau la kot.

(maaf brader, kena tegur kasaq sikit, kalau hang tak tegoq aku lepas ni pon takpa, aku tak kesah; janji hang terkesan. anak muda ni kalau tegur kasaq2 nanti merajuk)



Balik Pualau 2008 jauh berbeza dari tahun 1975 mas...

2008-11-10T18:28:00.000+08:00

Balik Pualau 2008 jauh berbeza dari tahun 1975 masa menziarah bapa bertugas disana. balik Pualau memerlukan pengisian rohani di atas kerangka fizikal yang merobah warna-warna dan aroma durian dan buah pala.
Anak-anak Balik Pulau inginkan agar kemudahan asas dibangunkan semalam dan bukan menunggu peruntukan DUN 2009. Melayu Balik Pualau adalah saki-baki orang Melayu yang masih tinggal di atas pulau. Yang lain telah lama hilang dari celah-celah pembangunan di Glugor, Jelutong dan Tg ToKong.
YB ni kena sedar bahawa masa untuknya terhad dan perlu bergeak segera bukan mengikut aroma buah pala dan durin yang ditiup angin bukit Balik Pulau.
Sebelum terlewat, lakukan sesuatu YB. Demi anak bangsa demi umat Islam yang terlalu sikit di atas pulau mutiara ini.



aku memang tak puas hati pasai yb balik pulau ni,d...

2008-11-10T16:09:00.000+08:00

aku memang tak puas hati pasai yb balik pulau ni,dah la tak pernah mai sua muka langsung,tanya habaq pun dak.nak jadi apa ni?3 - 4 tahun lagi baru nak tunjuk muka kut...tu pun mungkin bersebab... jgn la mcm tu yb..kesian kat kami ni,jgn ikut teladan umno tu..