Subscribe: JMBalcells - Notes d'un diputat
http://jmbalcells.blogspot.com/feeds/comments/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: Catalan
Tags:
amb  aquesta  balcells  català  dels  els  gràcies  les seves  les  molt  més  però  president  senyor  sobre  terribas  és 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: JMBalcells - Notes d'un diputat

JMBalcells - Notes d'un exdiputat





Updated: 2011-05-30T00:46:24.002-07:00

 



Es pot dir més alt però no més clar: CiU hauria de...

2010-10-22T11:21:39.817-07:00

Es pot dir més alt però no més clar: CiU hauria de dir públicament si aquests rumors són fundats o no i què pensen fer per desplegar i aplicar la Llei que van votar al Parlament.
La Llei obliga, deia en Xavier. Regula un sector on la presència del català ha estat ínfima malgrat els intents de fer-la créixer d'acord amb el sector. Per què molesta tant que es vulgui equiparar la presència del català al castellà? Ningú està obligant a exhibir pel·lícules que l'exhibidor no vulgui sinó a fer-les també en català. Tanta gent hi ha a Catalunya que no entén el català encara que no sigui la seva llengua d'ús habitual? Em costa de creure, la veritat.



En referència al dret a veure el cinema en català ...

2010-10-18T14:15:23.489-07:00

En referència al dret a veure el cinema en català no existeix com a tal, al igual que tampoc existeix el dret a veure el cinema en castellà.
Sobre si els espanyolistes són els que qüestionen l'ús públic del català suposso que no es referirà a la Llei del Cinema. Ja que la llei del Cinema no regula l'ús públic del català, sino que obliga a empreses privades a projectar en català en una relació que es entre empresari i client.
Per tant no te res a veure amb l'ús públic del català. A més la llei en cap cas defensa el 50% en cada llengua, només obliga al 50% en català. On es llavors la igualtat de condicions entre les dues llengües?



En referència a "Seria pitjor aquesta postura...

2010-10-18T14:04:12.632-07:00

En referència a "Seria pitjor aquesta postura hipòcrita de CiU que la dels partits de la dreta espanyolista." que jo sàpiga només hi ha un partit de la dreta espanyolista, el PP. Seria bó que especifiqués quins altres partits n'hi ha per no caure en confusions i manipulacions partidistes.



Els bons polítics poden deixar el càrrec, però mai...

2010-10-03T04:28:49.643-07:00

Els bons polítics poden deixar el càrrec, però mai el seu compromís polític. Segur que la nova etapa que encetes serà tant o més profitosa.



Si gràcies Sr. Balcells, milions de gràcies! El qu...

2010-07-30T02:04:48.540-07:00

Si gràcies Sr. Balcells, milions de gràcies! El que vam votar el dia 28 per iniciativa popular es un pas molt gran, un avanç, vam aconseguir quelcom molt gran.

Molta de la gent del carrer no s'en dona compte de la importància del fet però es un gran canvi, desprès d'això vindran moltes mes coses bones, moltes mes. Hem treballat moltíssim recollint firmes, fent campanyes (a la que molta gent ni hi creu), informant als ciutadans de la realitat animal i que de tot plegat no poder dir que sigui "cultura o tradició".

Dimecres vaig sentir per canal parlament i radio tota la sessió, i no vaig evitar emocionar-me quant vaig sentir el resultat i els crits d'alegria de la gent present. Pensava que no hi veuria en vida i ho estava vivint! Jo que soc defensora del drets de qualsevol ésser viu, i això inclou als animals que pateixen i senten com nosaltres, hem vaig sentir molt orgullosa de ser catalana, la nostra societat no esta d'acord amb aquestes pràctiques. No es pot fer de la tortura un espectacle. El patiment d'un animal torturat no transmet cap mena valor, al contrari els destrueix.

Es una pena i una vergonya que polititzin el vot, no va néixer amb sentiment polític ni molt menys.

Ara podrem continuar treballant per aquesta línia, amb força, la primera fitxa del dominó ha caigut i tot seguit venent les altres.

Voldria compartir dos frases molt significatives que he llegit aquest dies, una de "Bloque por Asturies" i l'altra del diputat del PP Miquel Cabrera en la intervenció a RAC1 d'ahir al matí.

"Ninguna sociedad que se llame civilizada y racional en estos tiempos, puede permitir la tortura, el maltrato, el sufrimiento y la muerte de animales por fines recreativos, artísticos, de ocio o supuestamente culturales o identitarios. La imaginación del ser humano es lo suficientemente inagotable como para generar elementos o señas de identidad de una comunidad que no pasen por el maltrato y la tortura a ningún ser viviente". Bloque por Asturies

"Los animales no estan en este mundo para que nosotros disfrutemos con su sufrimiento". (Miguel Cabrera, diputado del PP en el Parlamento de Canarias)



Gracies Company, per haveure estat dels pocs que h...

2010-07-30T01:35:13.519-07:00

Gracies Company, per haveure estat dels pocs que han reflectit la opinio d'uns quant de nosaltres



Gracies Josep Maria per haveure estat dels pocs co...

2010-07-30T01:33:45.310-07:00

Gracies Josep Maria per haveure estat dels pocs companys i companyes que han reflectir el pensar com minim d'uns quants de nosaltres.

Pere Vega
1 secretari PSC Sant Cebria de Vallalta



M’afegeixo a l’agraïment. Gràcies per la teva cohe...

2010-07-29T03:20:15.672-07:00

M’afegeixo a l’agraïment. Gràcies per la teva coherència i sensibilitat vers aquest espectacle sagnant. També per haver utilitzat l’oportunitat de llibertat de vot que els grups majoritaris del Parlament us van donar als diputats. Penso que la nostra democràcia hauria d’utilitzar més aquesta fórmula. Finalment, sí, sap greu que aquesta qüestió de les “corrides” de toros s’hagi polititzat tant, però en el fons, que lluny èticament ens queda aquesta “fiesta nacional” de Espanya! A. Travé



Sempre hi ha algú que et llegeix, en la xarxa. És...

2010-06-09T06:52:29.225-07:00

Sempre hi ha algú que et llegeix, en la xarxa.

És molt probable, sobretot després de llegir el teu escrit, que t'interessi això.

http://www.molletvalles.cat/index.php?id=444#4412

Moltes gràcies! :)



Josep Maria, ara a continuar el debat i el treball...

2010-03-29T13:25:57.903-07:00

Josep Maria, ara a continuar el debat i el treball!
Bona reflexió, et linko al meu bloc!

salutacions



Molt encertada la teva reflexio, Josep M.

2010-03-29T04:59:44.589-07:00

Molt encertada la teva reflexio, Josep M.



Bon vespre Sr. Balcells, si em permet, em va sorpr...

2010-03-23T18:06:19.924-07:00

Bon vespre Sr. Balcells,
si em permet, em va sorprendre gratament el president Zapatero (la ideologia del qual no és gens del meu agrat), per la contundència, claredat i coherència de les seves respostes en l'entrevista d'anit.
Discrepo en que la diferència va ser de l'entrevistadora. Sens dubte, va estar en l'entrevistat.



M'agradaria respondre a en Sergi que ha deixat...

2010-03-18T16:44:01.222-07:00

M'agradaria respondre a en Sergi que ha deixat un comentari en aquesta entrada:

No trobo gens positiu aquesta corrent de buscar constantment la confrontació amb els sentiments nacionals de les persones. Desconec si la Mònica Terribas té cap tipus de sintonia amb el nacionalisme ni si aquesta afinitat podria arribar a incidir en la seva feina.

Però tu, que trobes que hi ha qui exclouen la resta per la seva ideologia, pretens fer una depuració per no pensar com tu. Ho trobes just i raonable?



La Sra.Terribas,es una bona profesional però aques...

2010-03-18T15:31:17.562-07:00

La Sra.Terribas,es una bona profesional però aquesta vegada se li
ha olvidad el respecte que es deu al president de la generalitat maxima autoritat de Catalunya.
La agresivitat que va mostrar durant la entrevista ,gairebé semblaba un interrogatori.
Amb la seva actitut no va mostrar el minim respecte per el nostre pais.



Jo sóc valencià i aquí els serveis informatius de ...

2010-03-18T11:29:55.728-07:00

Jo sóc valencià i aquí els serveis informatius de la televisió pública -Canal 9- fan pena. Es dediquen a fer justament el contrari del que fa una gran professional com és Mònica Terribas en les seves entrevistes. Si us plau, deixeu-la treballar i no censureu la seva manera d'abordar els entrevistats, els ciutadans ho agraïrem. La televisió pública no pot estar condicionada per les crítiques dels dirigents del govern.
Gràcies



Senyor Balcells, en sintonia amb en Rubbèn, a mi e...

2010-03-18T02:07:59.397-07:00

Senyor Balcells, en sintonia amb en Rubbèn, a mi em sembla que la Sra. Terribas és una periodista com una catedral. Jo també vaig seguir l'entrevista i el President va dedicar una bona part del seu pensament, no pas a respondre, sinó en com esquivar preguntes incòmodes. La Mònica ha aplicat un criteri únic a les seves entrevistes i no se la pot titllar de tenir dues mesures. És injust i malèvol queixar-se quan són "els nostres" qui s'han de sotmetre a l'opinió pública.
D'altra banda, no és la primera vegada que el PSC mira d'influir, i silenciar, els mitjans quan no els agraden les seves opinions que expressen.
Finalment, ras i curt: qui no vol pols que no vagi a l'era. Ja jutjaran els ciutadans.



sergi Crec que la percepcio de Balcells es correc...

2010-03-17T15:03:37.366-07:00

sergi

Crec que la percepcio de Balcells es correcte. Hi ha qui es pensa que el pais es mes d'ells que dels altres i la Terribes no s'escapa d'aquesta actitud. Es obvi que hi ha qui li agrada aquesta actitud, pero no es el que s'espera del director/a d'una televisio pública entrevistant el president del pais. Si algu no li agrada la previsibilitat o ritme de l'expossicio de l'entrevista simplement ha de canviar de canal o llegir un llibre. Es inacceptable que un periodista es cregui que esta per sobre de l'entrevistat.La Mónica fa campanya pel canvi en la presidencia de la Generalitat, i aixo es inacceptable.



Estic d'acord en que l'entrevistadora semb...

2010-03-17T11:37:01.446-07:00

Estic d'acord en que l'entrevistadora semblava tenir especial interes en no deixar acabar les frases al President; també podria ser que fos pel desig de que entressin més peguntes, no ho se. Ara, dit aixo, el President ( com hauria fet Pujol, estic segur )el que hauria d'haver fet és dir: Sr. Terribas, deixem acabar si us plau!!



JM, primer de tot, records pel teu temps com a pro...

2010-03-17T11:29:55.944-07:00

JM, primer de tot, records pel teu temps com a professional al que anomenavem Circuit Català de TVE.

Per continuar... Si Montilla va tan lent, no val la pena que posin un de nou més ràpid. A molts, en les seves feines, per anar tan lents, els acomiadarien...

Enhorabona a Mònica Terribas, i espero que la castiguin amb destituir-la de Directora de TV3, i amb un contracte indefinit per continuar presentant (a l'hora de sempre quan es feia) "La nit al dia", i que hi passin tots els liders polítics del país mes sí, i mes també, sortiriem guanyant tots els catalans i catalanes de la letargia actual... QUE JA SOM MÉS DE 600.000 CATALANETS I CATALANETES A L'ATUR, s'ha destruït llocs de treball a Catalunya com mai en any i mig... CAL MANS A LA FEINA, a veure si treballeu TOTS al PARLAMENT!!!



Benvolgut senyor Balcells ... en primer lloc grà...

2010-03-17T11:15:41.370-07:00

Benvolgut senyor Balcells ...

en primer lloc gràcies perquè no a tots els blocs de polítics socialistes he pogut deixar un comentari ... com a mínim vostè sembla valent

En respecte al que vostè manifesta al seu bloc li haig de dir que l'entenc perfectament ... Si jo fos militant d'un partit i fos des del davant, com és el seu cas, tampoc m'hauria fet gràcia l'entrevista.

Jo, si em permet, li donaré uns altres punts de vista ...

Em sembla molt bé que la periodista fos agressiva ... de fet els polítics s'estan malacostumant: massa compareixences disfressades de rodes (?) de premsa, massa autoedició dels mítings i autogeneració de notícies ... Tot això fa que els polítics cada dia estiguin més absents de la realitat

I la realitat senyor Balcells és que, si el senyor Montilla és lent (resolent els problemes dels ciutadans) que plegui i que entri algú altre que sigui més efectiu ...

Pel que fa als seus comentaris sobre que la senyora Terribas semblava portaveu dels crítics ... doncs sí ... és una de les feines dels periodistes: donar veu a la gent que fa una setmana que no té llum.

Entenc que el senyor Montilla no pot donar gaires explicacions sobre el que ha fet ambl es elèctriques perquè la veritat és que realment a Catalunya no tenim cap poder sobre res ... i, per si no fos prou, el senyor Montilla mai donarà un cop de puny sobre la taula per a dir que s'ha acabat el bròquil (això incomodaria el PSOE i això al PSC és que ni s'ho plantegen)

Pel que fa a la confusió entre President / Secretari general li diré que a la gent del carrer una cosa i l'altra ens és una mica igual ... el senyor Montilla és les dos coses i, per tant, ha de respondre sempre de les seves obligacions ... sigui on sigui i de la manera que sigui (el tema de l'això no toca ja el van fer servir els convergents ...)

Salutacions cordials des de les Terres de l'Ebre



A mi em sembla que la Mònica Terribas és tota un s...

2010-03-17T05:20:56.306-07:00

A mi em sembla que la Mònica Terribas és tota un senyora periodista que condueix l'entrevista amb molt bon criteri i sempre trasllandant les preguntes que qualsevol ciutadà faria. Si la presentadora considera en algun moment dir o preguntar amb tots els incisos que consideri oportuns segons com es desenvolupa una entrevista, em sembla molt bé. I més quan s'entrevista un polític, encara que sigui el president, perquè ells mai contesten les preguntes directament i cal anar redreçant-los constantment. La senyora Terribas és una professional com poques, i durant 8 anys ens va informar del que passava molt millor que mil telenotícies, amb rigor i molt de criteri. Ningú la pot acusar de partidista. Com digué en el darrer "La nit al dia", sempre amb i per al poble.



Tens tota la raó

2008-11-13T10:00:00.001-08:00

Tens tota la raó



Tens tota la raó

2008-11-13T10:00:00.000-08:00

Tens tota la raó



Gracies per el teu testimoni. M'agrada saber que e...

2008-10-06T16:47:00.000-07:00

Gracies per el teu testimoni. M'agrada saber que encara hi han homes i dones que creuen en el compromis politic, encara que no tinguin càrrecs ni lucre personal.
No solsament ens falten bisbes, sino persones que realment pensin que les seves vides, tenen sentit si la viuen per canviar el seu entorn, si es comprometen amb el rigor, i la profunditat dels seus arguments i de les seves propostes.
De persones treballant superficialment n'estem plens, inclosos tots els directius de les entitats financeres que han provocat la crisis mes gran del sistema económic des de el 29. Que el exemple de la gent compromesa com el Bisbe Carrera i tu mateix fructifiqui.
Carme Valls-Llobet



Fa 1 hora que busco a Internet informació sobre el...

2008-08-08T04:20:00.000-07:00

Fa 1 hora que busco a Internet informació sobre el càncer relacionat amb el tema no de qualitat de vida sinó de qualitat i dignitat de mort. La persona que a l'habitació del costa manté les constants vitals i prou, maleïda per una metàstasi al cervell, ja no és ma mare. Gràcies perquè a l'article remets a altres discussions sobre el tema. Joan Llinàs Suau.