Subscribe: Comments on A Pot of Thoughts: Watch Out! Food Ahead!
http://azureline.blogspot.com/feeds/2318446551609120834/comments/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: English
Tags:
coconut chutney  cook  dosa perfect  dosa  food  good  hate  hey  jam  love cook  love  makes  piya jaw  piya  pogol  sambar  wen 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Comments on A Pot of Thoughts: Watch Out! Food Ahead!

Comments on A Pot of Thoughts: Watch Out! Food Ahead!





Updated: 2017-02-25T13:22:17.046+05:30

 



good luck with the cooking its fun and also therap...

2007-05-08T17:18:00.000+05:30

good luck with the cooking its fun and also therapeutic :)

the dishes look cool.....



hey not bad! (ok, very good)

2007-04-28T12:39:00.000+05:30

hey not bad! (ok, very good)



i hate that coconut chutney.. eww.. jam's the best...

2007-04-22T14:32:00.000+05:30

i hate that coconut chutney.. eww.. jam's the best though.. makes anything eatable :D



@ abhu- yes yes. i'd love to cook for y'all!! muah...

2007-04-22T09:49:00.000+05:30

@ abhu- yes yes. i'd love to cook for y'all!! muahahahahha


@SP- MICE??!?! hmm. okay. yea, seeing food pics makes everyone hungry!



@virus- hope you enjoyed your dosa!



@standbymind- hullo! 2 AM?! woah. night eater, you are! hehe. thanks for dropping by!



God..its almost 2 am..and ur post makes me see the...

2007-04-22T01:42:00.000+05:30

God..its almost 2 am..and ur post makes me see these.....
hell I am hungry...:O
to hell with the shapes they look so damn tasty man
:)



Dosa... you ignited my appetite... I'm loggin' off...

2007-04-21T19:29:00.000+05:30

Dosa... you ignited my appetite... I'm loggin' off goin' to the nearest canteen and having one this very moment...



the dosa is the perfect colour i like!and ew... th...

2007-04-20T16:33:00.000+05:30

the dosa is the perfect colour i like!

and ew... the onion-pakoda reminds me of mice (no insult here, but:)

lemme go raid the kitchen now.. u made me all hungry...though I'm not at all a foodie(my shape could prove that), its fun eating once in a while!



hey!! so now we dont haveta worry wen we come to u...

2007-04-20T09:24:00.000+05:30

hey!! so now we dont haveta worry wen we come to ur place:D no more pizzas!!! sneha's gonna cook
btw..even i had made a small resolve to learn to cook this summers:P but i got stuck at that cake:P



@ tejal- what's wrong with piya-jaw? it really IS ...

2007-04-20T08:17:00.000+05:30

@ tejal- what's wrong with piya-jaw? it really IS pronounced that way, and not as piya-ja or piyaj. so why pretend that it cannot be uttered by non-oriyas when it very much can? i'm just making it simpler :) :) Yes yes, i'll soon make a badge for you- 1st Commenter on The Pot!


@ asha- Thanks :))
Oh yes, the fault must have been with the dough! aha. next time i'll keep that in mind!


@ mac- true true. for eg chocolate- you shape a cockroach out of it, still i'll eat it!


@ suk- Hmm.. say, about 75000 per week plus other benefits. what say? i'd gain valuable workex too :P:P



@ raghu- pogol? what's pogol?

WHAT??? Sheesh. i can definitely do without sambar, in fact i prefer sambar-less dosa :D i loveee the coconut chutney that they serve alongwith dosa though..



pogol i HATE dosas with out sambar or jam.. hehehe...

2007-04-20T00:05:00.000+05:30

pogol i HATE dosas with out sambar or jam.. hehehe
and yes the shapes do matter.. it makes ur imagination go wild!



dosaaaaaa dosaaaaaaaaa.. i love dosaaaaaaas.. and ...

2007-04-19T22:53:00.000+05:30

dosaaaaaa dosaaaaaaaaa.. i love dosaaaaaaas.. and omg! bhajiyas! sheeena.. the new kitchen princess :P

how the l'il one is all grown up *tears tears.. happy tears* :P

we need a bawarchi.. my mom hates 2 cook.. i love 2 cook but hav no time.. u r employed.. let us know ur charges.. mom ready to pay any amt in return for a good cook :)



yaayy...lovely.. got to love food :) and hey..so...

2007-04-19T22:47:00.000+05:30

yaayy...lovely.. got to love food :) and hey..sometimes, the shapes dont matter..its the taste that counts.



WOW!!! You are getting better and better girl! Goo...

2007-04-19T22:14:00.000+05:30

WOW!!! You are getting better and better girl! Good for you.Dosa looks perfect and I love the Pakodas too.

Make Kodubale dough little thicker next time like Poori atta not soft like chapati dough,you will be fine:)

In fact,I made Kodubales with atta after you told me you did,they really tasted good.I will post the picture next week:)



Yum! food looks deliciousss!! so wen r u invitin u...

2007-04-19T19:21:00.000+05:30

Yum! food looks deliciousss!! so wen r u invitin us for lunch?? *knife n fork all ready*
lol..n Piya-Jaw?? hhahah..da non-oriyas here r gonna hav a hearty laf mann!!
P.S- sheesh! dun talk to my mom for sum tym wil ya? u mite giv her da Wrong ideas!! hehehehe..
[shud i include dat this is da 2nd tym i'm da first one to comment! yay! i deserve a trophy ok? considerin my past records :) :) :)]