Subscribe: Comments on: Genius? Or Stupid? Amazing Drug Bust
http://www.belch.com/blog/2006/02/26/genius-or-stupid-amazing-drug-bust/feed/
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: English
Tags:
amazing  cave  damn  electricity  heads dont  high leave  honestly  leave heads  leave  operation  people  pot  power  prison  steal 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Comments on: Genius? Or Stupid? Amazing Drug Bust

Comments on: Genius? Or Stupid? Amazing Drug Bust



I can't believe that came from your mouth!



Last Build Date: Mon, 11 Dec 2017 21:30:09 +0000

 



By: Norman Brown

Fri, 18 Aug 2017 16:30:08 +0000

This place is about to be re-opened for tours. People will be able to come tour the Pot Cave as well as wild cave that extends beyond... http://catocaves.com



By: rb

Tue, 30 Jun 2009 04:35:45 +0000

damnit that was som smart shit sept for stealin the electricity, DAMN YOU ALL LEAVE THE WEED MEN ALONE!!!



By: Bluntman16

Sat, 24 Jan 2009 16:06:25 +0000

mmmmmhh, i love pot, hmmmmmm? i think ill smoke now, ahhhhhhh, thats better... thank you god for creating such a great thing LONG LIVE GANJA!!



By: kenneth

Mon, 31 Mar 2008 10:34:17 +0000

quite bustin people damn there just trin to get high leave them the fuck alone fuck heads



By: Dont Lie

Thu, 18 Jan 2007 00:07:55 +0000

THAT IS FUCKING AMAZING!!!! To Bad tho, i m sure all that pot went to waste



By: seizure769

Sun, 14 Jan 2007 20:59:06 +0000

Honestly this was ingenius and unbelieveable. An operation of this magnatued was absolutly astonishing, illegal or not. The only problem was, "when you steal, you will get caught". They where steal power from the power company to run the operation. Well now they know not to do that again. I'm honestly amazed with this whole ordeal!



By: kurkass

Tue, 19 Dec 2006 18:42:01 +0000

super villains? a little electricity theft doesn't make you a villain.. whats sad is that these guys are probably going to prison for longer than the average pedophile.



By: pat

Fri, 10 Mar 2006 00:18:28 +0000

Heh, yeah, it does seem like it should be the work of "Mole People."



By: rainbowsend

Thu, 09 Mar 2006 23:08:42 +0000

... unbeknownst to the warden, Brian, Greg, and Fred had spliced into the prison's electricity... to power the tools they used building the underground fortress beneath the prison... can't wait to see these pics!