Subscribe: Bigyóblog - Utolsó kommentek
http://bigyo.blog.hu/comments/rss2
Added By: Feedage Forager Feedage Grade C rated
Language: Hungarian
Tags:
egy  erre szupervékony  erre  gép acertől  hogy  nem  szupervékony win  válasz erre  válasz  win gép  win  és 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Bigyóblog - Utolsó kommentek

Bigyóblog - Utolsó kommentek





Copyright: ©2017 blog.hu
 



Válasz erre: Sokkal kényelmesebb torrentezés nélkül

Wed, 28 Jun 2017 11:23:04 +0200

@aszfaltparaszt: angolul tolják a gyerekek is



Válasz erre: Sokkal kényelmesebb torrentezés nélkül

Wed, 28 Jun 2017 11:19:24 +0200

>Mi ráálltunk a Netflixre és az HBO Go-ra

Mér, a gyerekeknek is az angol kontentet tolod? Mi azért torrentezünk, mert ugyan én értek angolul, de a többiek nem, magyar ul akarják a donátkacsát meg a sorozatokat



Válasz erre: Star Wars kritika a nyolcvanas évekből

Wed, 05 Oct 2016 21:01:40 +0200

@billy reed: Egyáltalán nem így volt. 1976-ra csak 1 kidolgozott forgatókönyve volt Lucasnak, amiből később az Episode IV (eredeti címén Star Wars) lett: The Adventures of Luke Starkiller as taken from the Journal of the Whills, Saga I: The Star Wars.
A többi nem volt még nagy vonalakban sem kidolgozva.



Válasz erre: Star Wars kritika a nyolcvanas évekből

Tue, 08 Dec 2015 16:59:12 +0100

attól függ, van-e a kritikusnak diplomáylylllyllyya

ha van, akkor igaza van, ha nincs, akkor nincs igaza



Válasz erre: Nyakkendőbe rejtett kémkamera

Mon, 07 Dec 2015 11:47:39 +0100

Ez sokkal jobb mint a "kitűzőbe rejtett" vagy a gomblyukos kémkamera. Ma már HD verzióban is vannak ilyenek!



Válasz erre: Fényképes Rubik kocka

Mon, 02 Dec 2013 16:09:19 +0100

milyen cégnek kell és hova küldeni az adatokat ha ilyet szeretnék csináltatni?



Válasz erre: Stewie jégkocka

Tue, 08 Oct 2013 20:51:40 +0200

hali.
valaki nem tudja véletlenül hol lehetne ilyet venni?



Válasz erre: A doktor zoknija

Thu, 29 Aug 2013 23:46:37 +0200

kár h meghalt a blog :(






Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Mon, 03 Jun 2013 20:52:40 +0200

mire ezzel az ember végigjátszik egy hosszabb játszmát, kiég a szeme :D



Válasz erre: A doktor zoknija

Thu, 28 Mar 2013 10:02:34 +0100

Az új sorozat most szombaton fog elkezdődni. juuupi



Válasz erre: Hogyan igyuk a kávét?

Thu, 21 Feb 2013 10:08:39 +0100

Ezt úgy hívják LatteArt, és némelyek zseniális dolgokat tudnak alkotni :-)



Válasz erre: Kézi iratmegsemmisítő

Sat, 02 Feb 2013 20:11:05 +0100

Egyszerű, de jó ez az irat megsemisítő. Hol lehet ilyet beszerezni? Tudja valaki? Engem érdekel. Tescoba nem lehet kapni.



Válasz erre: Indiana Jones aranyszobra

Mon, 14 Jan 2013 15:45:42 +0100

@Stefánia vagdalt: bár az aligha 30 és fél centi magas.



Válasz erre: Na mi ez?

Thu, 10 Jan 2013 06:47:42 +0100

Jobb oldal a cipo eleje... Mondjuk kenyelmesnek biztosan nem mondhato, de dogos lehet egy hosszu combu szoken....



Válasz erre: Indiana Jones aranyszobra

Mon, 07 Jan 2013 23:18:59 +0100

Legóból már régóta van ilyen, az Indiana Jones kalandjait licenszelték, abban jelent meg. Bár ott peruinak hívják:

www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?P=62713



Válasz erre: A modern találkozik az ősivel

Mon, 07 Jan 2013 16:08:39 +0100

Kikérem magamnak a kritikát, én ész kici szárga tesztvíreim megint maradandót alkottunk.



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Sun, 06 Jan 2013 22:52:09 +0100

Ex-kolléganőm mindig zoknit húzott. A cipőre. Állítólag nagyon jó.



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 18:52:11 +0100

A kákán is csomót keresô, sudribunkó neveletlen ifjúparasztok, sose fogtok ti felemelkedni, maximum prolivá serdültök a külvárosi gettóban.



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 08:53:36 +0100

Már alig várom a ledes szemeteskukát, és a ledes szalvétatartót! Mit ér ma az élet kéken világító ledek nélkül. Minden álmom a ledes fogpiszka!



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 01:31:07 +0100

Nagyon jófa, láttam egy még jobbat tavaly , star wars os figurákból :)



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 01:10:26 +0100

Jó ez a sárga-zöld malomjáték. Csak tudnám, hogy fér bele a bábúkba a villanykörte?



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 00:53:18 +0100

A posztoló erősen színtévesztőnek tűnik. Bár olyanról még nem hallottam, hogy valaki a feketét keverné valamivel...



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 00:31:35 +0100

"Teljesen hagyományos sakktábla és figurák, egy kis csavarral."

... vagyis nem hagyományos sakktábla és figurák :)

Amúgy jópofa. Fizetni nem fizetnék érte, de ajándékba örülnék neki.

bio



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sun, 06 Jan 2013 00:03:13 +0100

megnézném a fekete LED-et :D



Válasz erre: Ledes sakkkészlet

Sat, 05 Jan 2013 13:23:55 +0100

Akárhogy is nézem a képeket, meg a geekalertses cikket meg az Amazont, a színek a következőek:
1) kék-FEHÉR és
2) KÉK-piros

És ha már "lehet megvásárolni", akkor itt a link:
www.amazon.com/LED-Glow-Chess-Set-Color/dp/B0033J95K6?tag=ga21-20
a feltüntetett árért plusz szállítás plusz áfa, plusz esetleg még vám is.






Válasz erre: Bármilyen elemmel működő lámpa

Fri, 04 Jan 2013 22:55:27 +0100

Nem egy bonyolult konstrukció,ugyanolyan fröccsöntött műanyag betét mint más lámpákban csak 4 féle nagyságú lyukkal+némi fém vezetékezés,csak a panasonic láthatott benne némi fantáziát.



Válasz erre: Na mi ez?

Fri, 04 Jan 2013 19:04:24 +0100

@osiosiosi:

De hova megy a lába? Mert akárhogy nézem, ez sehogyse passzol. Ha jobb oldalt az a sarokrész, akkor mi fogja a lábát, hogy ki ne essen a cipőből?



Válasz erre: Na mi ez?

Fri, 04 Jan 2013 14:22:40 +0100

nôi cipô, nem? :)



Válasz erre: Bármilyen elemmel működő lámpa

Thu, 03 Jan 2013 21:28:49 +0100

Nálam meg van két vezeték meg egy kis szigszalag. Nesze neked panaszonic :D



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Wed, 05 Dec 2012 09:55:54 +0100

nem azért de svédbe már mióta lehet ilyesmit kapni. nem pont igy néz ki, söt talán ennél praktikusabb is.



Válasz erre: Fűszertartó

Sat, 01 Dec 2012 11:12:14 +0100

Hol lehet ezt beszerezni?



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Tue, 20 Nov 2012 19:21:10 +0100

Tchibo-nál lehet most ilyet venni. Ennél sokkal profibban néz ki és 3490 Ft-ért vállalható:
www.tchibo.hu/I-par-holanc-cipre-p400021522.html



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Fri, 16 Nov 2012 20:23:45 +0100

A hatékonyságára és a strapabirására kiváncsi lennék de tényleg ötletes. Ill. nem is, mert az egyszerűsitett hágóvasak egyszerűsitett változata kb :)
nekem tetszik



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Tue, 13 Nov 2012 18:34:04 +0100

Télen már csak fehér rövidszárú vászoncipőben szoktunk járkálni...:)



Válasz erre: Hogy ne csússzon a cipő télen

Tue, 13 Nov 2012 13:41:38 +0100

A szó amit keresel: szalag.



Válasz erre: Ezért nem jön meg az Amazon-rendelés

Thu, 18 Oct 2012 04:38:11 +0200

Hehe, másik lehetőség hogy a vámon szórakoznak vele..



Válasz erre: Hogyan igyuk a kávét?

Sat, 06 Oct 2012 23:36:55 +0200

Szép estét!

Maga a kávé ivás is egy szertartás :)
Így igaz.... ganoderma.co.hu/



Válasz erre: Hogyan készítsünk zombisütiket

Tue, 02 Oct 2012 10:25:52 +0200

Egy kis magyar könyv ajánló: Kreatív Halloween www.szalaykonyvek.hu/index.php/konyvek/konyv/4248



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 11:48:28 +0200

kell...



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 10:32:36 +0200

@tb79: "meg ne vedd" :)



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 10:32:21 +0200

kurvaszar sorozat...
imgur.com/errgP



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 09:47:09 +0200

nélkülözhetetlen



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 09:39:50 +0200

bazinga



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 09:31:07 +0200

@zBogár: muszáj.



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 09:24:47 +0200

@tb79: geci fontos...



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 03:26:37 +0200

Kötelező.



Válasz erre: Big Bang Theory falinaptár

Sun, 30 Sep 2012 00:08:55 +0200

Én imádom a sorozatot, de nekem nem must ár. Ezennel versenyt hirdetek, ki küldi be a legjobb fordítást arra, hogy "must have".



Válasz erre: A fülhallgatók rövid története

Sat, 29 Sep 2012 20:47:54 +0200

A szép az, hogy a képen egy fejhallgató (headphones) van, a címben pedig fülhallgató (earphones).

Ebben a nem túl hosszú írásban is össze-vissza keveredik a kettő.

Nem véletlenül különül el mindkét nyelvben a két dolog.



Válasz erre: Android jégkocka

Sat, 29 Sep 2012 08:35:25 +0200

Kevés zöld ételfesték (klorofill), és kész a zöld jégandroid.



Válasz erre: Android jégkocka

Fri, 28 Sep 2012 22:24:59 +0200

Mokas.



Válasz erre: Android jégkocka

Fri, 28 Sep 2012 22:16:43 +0200

Kiwi üdítővel (neonzöld ízesítés) kell feltölteni. Mikor lehet kapni a Tescoban?



Válasz erre: Android jégkocka

Fri, 28 Sep 2012 22:02:46 +0200

"Andorid"?

Az olyan, mint annak idején a piacokon az adios melegítő meg a Neki cipő volt? :)

bio



Válasz erre: Android jégkocka

Fri, 28 Sep 2012 16:36:12 +0200

A jég is zöld lesz?

Anyám...



Válasz erre: Android jégkocka

Fri, 28 Sep 2012 16:20:33 +0200

Nekem space invaderses van, az azért ezerszer faszább cucc mint ez a divatos izé :D



Válasz erre: A fülhallgatók rövid története

Thu, 27 Sep 2012 17:37:14 +0200

A cím stimmel, rövidnek rövid. 55 év történetét gyorsan elintézte: "És innen nem volt megállás, jött a walkman, a külvilág zajait kizáró fülhallgatók, a fülbedugós mini fülhallgatók." :D



Válasz erre: A fülhallgatók rövid története

Thu, 27 Sep 2012 12:26:10 +0200

Ennél azért egy nyúlfarknyival hosszabbra számítottam :)



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 04 Sep 2012 09:37:14 +0200

Az rögtön látszik, hogy a hardver sokkal jobb mint az apple túlárazott vackai, viszont windows 8.... az a metro egy tragédia, lassan már az M$ is olyan reménytelenül gagyi lesz mint az apple az iZéivel.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Thu, 30 Aug 2012 02:12:31 +0200

@TomT: Ember, tedd már egymás mellé a sony x505-öt és az MBA-t, aztán mondjuk tedd oda harmadiknak ezt: gizmodo.com/5873292/lgs-new-macbook-air-clone-is-the-skinniest-i7-ultrabookfor-now

Melyik kettő hasonlít egymásra?

Teljesen egyetértünk, mindennek van _valamilyen szinten_ prior artja, én nem is tudtam, hogy létezett ez az x505, de elég halvány ahhoz képest, ahogy most másolják az MBA-t.

A szabadalomvitában is rühellem, hogy jönnek ezzel az apple-levédi-a-kereket-is érvvel, miközben elfelejtik, hogy a "hasonlít" nem ugyanaz, hogy egyszerűen leülnek, fognak egy apple terméket, legyen az hardver, szoftver vagy más, és úgy másolnak milliméterről milliméterre, meg pixelről pixelre, hogy mint egy fixációs hülyegyerek.

Az x505 és az MBA-ra azt mondom, alig hasonlít. Egy MBA és egy MBA klónra meg azt: szinte összetéveszthető. Azért ez különbség, nem?



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 29 Aug 2012 22:32:22 +0200

@fraki: a "De ennyi" elé dobjuk még oda azt a "feltehetőleg nem teljes méretű" billentyűzetet, ami hogy-hogynem épp olyan különálló gombokból állt, amit kicsit később az apple nagy innovációjaként próbáltak tálalni.

A kisebb méret áldozata épp a trackpad, volt de az csak nem találmány, hogy egy nagyobb felületre trackpad is ráfér?!? (Mint ahogy az időközben olcsóbbá és kisebbé váló komponensek felhasználása sem az.)

Az önmagában igaz lenne, hogy nagyon drága, csak ugye épp a MBA-ról is van szó, ami pont úgy indult (jópár évvel később), hogy a kis tömeg és méret miatt az erejéhez képest nagyon drága. Az X505 - épp a MBA megjelenésének ideje miatt tudjuk - annyival előzte meg a korát (avagy az adott időszak technológiai mainstream-jét), hogy nem igazán értelmezhető a "drága". A másolósdi szempontjából viszont irreleváns.
Különösen, mint "életképtelen üzleti modell". Nem tudom, te apple vagy sony részvényes vagy-e, de én, mint vásárló azt gondolom, hogy ami ebben az értelemben életképes üzleti modell, az (nyilván nagyon sarkítva) azt jelenti, hogy jó sokat keres rajta a cég, ergó én túlfizetem. Nekem ez nem olyan nagy öröm. De én nem vagyok részvényesük.

A nevezéktani kérdésben teljesen igazad van, de amennyire nem találmány az általad említett átcímkézés, annyira nem az a MBA sem.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 29 Aug 2012 11:56:15 +0200

@TomT: érdekes találat, és a legkardinálisabb paraméterekben elismerem, hogy prior art: vékony és nagy teljesítményű. De ennyi.

Ezek mellett néhány fontos eltérés is van:
- nincs egérpad
- nagyon drága (életképtelen üzleti modell)
- 10.4 col, így a billentyűzet feltehetőleg nem teljes méretű
- ronda

Ezzel szemben felhívom a figyelmedet néhány dologra:

- Az Intel az ultrabook kategóriát kimondottan az MBA konkurenciára alkotta meg. Erre mondom, hogy a cikkbeli "az ultrabook Intel találmány" kissé félrevezető megfogalmazás. Az Intel nem talált fel semmit, hanem gyűjtőnevet adott az MBA ellen indított versenyzőknek. Ez nem "találmány".

- Az MBA konkurrencia a fenti tényezőkön jóval több dologban egyszerű MBA klón (form factor, kivitelezés stb., amiben a vaio x505 sehol sincs).



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 28 Aug 2012 23:30:50 +0200

@fraki: Semmi olyamit nem rakott le az apple, amit említesz. Javaslom, keress rá pl. a vaio X505-re és lepődj meg az évszámon, amikor kapható volt.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 22 Aug 2012 03:12:26 +0200

@soumenroy: The 7 and the Vista is almost the same shit, I hope the 8 will be better?



Válasz erre: Jövőre jön az elektromos DeLorean

Tue, 21 Aug 2012 14:05:41 +0200

Electric car must will be amazing. Lets see how it will happen.

www.prowessweb.in/services/open-source-customization/



Válasz erre: Június végén jön a Nexus tablet

Tue, 21 Aug 2012 13:27:21 +0200

Waiting for that, nice to see Nexus tablet.

www.prowessweb.in/services/seo-internet-marketing/



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 21 Aug 2012 13:24:29 +0200

Its really nice news, i was very frustrated with Window 7 & vista, i hope it will be good.

www.prowessweb.in/services/mobile-applications-development/



Válasz erre: Ilyen lesz az új Google-bicikli

Thu, 09 Aug 2012 14:30:27 +0200

ago execution be fooled around who the website in the happening, it's a extraordinary conception, and a more ameliorate see than the statutory river. go to with age. The fortune that when he created the law, has been out of fashion in the kocsirúdra decoration kerosine lamp, otherwise it console is already there. In new respects, we hold, the rules must be observed. But if a instruction is required by a outperform, safer, gambler sprightliness in the defensive equipment, it should be misused.



Válasz erre: Trónok harca képregény

Thu, 09 Aug 2012 14:29:00 +0200

Honest, mediaeval nowadays a moire humans completely unknown to both. Fill picked flowers and osztodassal proliferated.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Thu, 09 Aug 2012 14:26:40 +0200

This serves a sentence does not change comprehend. What parameters can be dumped?" grab with both keeping and handing it over. Let me put it in Another Way: the premiere ultrabook the Air, which was not change ultrabook. The design is not already lean laptop, but also process, modify more vogue. On the one cooperator this evidence is not as more sentiency as mine. Why severalise between them now? Not every hot creativity and evolution of style, too, On the additional up, you're általánosítgatni.



Válasz erre: Sonic Screwdriver távirányító

Mon, 06 Aug 2012 17:26:35 +0200

KELL. MOST.
Nagyon állat, még én is elcsábultam, pedig nem vagyok hardcore rajongó :D
A legújabb kütyüm a kocsiban a mostani MOL akcióból a Dynamo LED lámpa minu.me/-vartacuccok
Még gyerekkoromban volt hasonlóm a lengyelpiacról, de ez már high-tech. Ha jól kitekerem a szemit', akkor egy óráig is világol :D Már vagy 3 lámpám van a kocsiban, de nem érdekelt, KELLETT! :D



Válasz erre: Csúcskategóriás mobilt mutatott be a Panasonic

Mon, 06 Aug 2012 11:15:43 +0200

Szerintem se az a legfontosabb, hogy milyen képet lehet vele csinálni, arra ott a fényképező :) Én a telefont telefonálásra használom, meg bevallom elég sokat játszom rajta. Az aktuális kedvencem ez az autós játék, ez eléggé le tud kötni play.google.com/store/apps/details?id=air.hu.erste.cargame2&feature



Válasz erre: Sonic Screwdriver távirányító

Thu, 12 Jul 2012 11:45:27 +0200

nekem olyan van, ami semmire sem jó, de legalább a hangja olyan :D



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 26 Jun 2012 09:52:07 +0200

@Szobadísz: értem én, tőlem lehet megadva bármiben, csak annyit akartam üzenni, hogy az emberek többségének jelenleg nem az a megszokott - így ők ha összehasonlítanak, rákeresnek stb, akkor nem a a cm-ből indulnak ki. Ebben az iparágban ez terjedt el az egész EU-ban, sőt jellemzően Ázsiában is.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 09:11:42 +0200

Vajon az Apple mennyi jogdíjat fizet annak, aki először tett kamerát mobiltelefonba? Segítek: egy fillért sem.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 08:48:38 +0200

Ha valit könnyű lemásolni, akkor "feltalálni" sem volt nehéz.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 08:34:01 +0200

Azt kérdezed: "Kit érdekel ez a véleményed?" ?

Ezek után minek beszélgessek veled????

Az ultrabook specifikációkat az intel rögzítette és ők adták ezt a nevet.

Látták, hogu az Air milyen népszerű és megpróbálták lemásolni. De az Air mégis micsoda? Egy nagyon vékony laptop. Semmi több. Ezen mit kellett feltalálni? Nekik jutott először eszükbe, hogy a meglévő alkatrészekből lehetne ilyet is gyártani. Az Apple mindössze két dolgot gyárt SoC-ot meg szoftvereket, pl OS-t. Az Apple termékeket bérgyártók szerelik össze más gyártók alkatrészeiből. Bárki meg tidta volna csinálni ugyanolyan méregdrágán, csak spec az Apple-nek vannak egyedül olyan vásárlói, akik ezt megengedhették maguknak. Övék volt tehát az elsőség.

Technikailag bármelyik cég képes lett volna megépíteni az Intel processzoroknak köszönhetően, csak üzletileg nem lettek volna sikeresek.

Az Intel annyit tett, hogy kidolgozott egy referenciamodellt, megmutatva, hogyan lehet összehozni egy Air kinézetű gépet 1000 dollár alatt. Az Air ára is sokat esett azóta. Ez neked miért baj????

Mégis mit loptak el az Apple-től? Nem értem. A vékonyságot? Ez kb. olyan, mintha az Intel legyártaná a 14 µm-es tranzisztorait mások előtt, aztán meg kijelentené, hogy a többi gyártó őt utánozza és betiltatná, hogy más is 14 µm alá menjen, holott ez éppen egy ugyanolyan trend, hogy egyre kisebb csíkszélességen gyártanak, mint az hogy egyre keskenyebbek a laptopok. Pl jelenleg az Oppo finder a legvékonyabb okostelefon. Vajon mit szólna az Apple, ha jogdíjat kellene fizetnie az Oppónak, ha vékonyabb telefonokat kellene gyártani.

Az a baj, hogy azt hiszed, hogy attól, hogy valami nívos dolog melllet állsz ki, attól te is nívós leszel. Pedig neked sincs több közöd az Apple sikereihez mint Józsi bácsinak a Lehel piacról. Rossz helyen keresed az identitásodat.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 00:33:38 +0200

@CSÉ: Téged megtéveszt a dominancia. Attól, hogy valami domináns, még nem jelent tényszerűtlenséget. Attól, h valaki egy vitában győz, még nem jelent elvakultságot.

"Jó termékek, jó ötletek, de tudod nem mindenki egyforma. Van aki másra vágyik, mint amit Steve Jobs szerint a legjobb nekünk."

Kit érdekel ez a véleményed? Én csak annyit jegyeztem meg, hogy vicces, hogy egy termékről kategóriát nevezünk el úgy, hogy a definícióban az eredeti terméket kizárjuk. És utána ez úgy van megfogalmazva egy cikkben, hogy "találmány".

"Az meg, hogy már lassan az A betűt is levédetik és jogdíjat kérnek érte, szerintem szánalmas."

Szerintem meg az szánalmas (ha már itt össze-vissza lövöldözünk), hogy a Samsung még az apikat is kopi-pészteli az apple-ről (nézd meg például a push notificationt, ha jobban érdekel).



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 00:09:37 +0200

@fraki: Az Apple-lel olyan lesz a viszonyom, mint amilyen a Fidesszel volt 2001-2002. körül. Alapvetően nincs vele bajom, de a fanjainak az elvakultságát látva mégis ellenszenvessé válik. Jó termékek, jó ötletek, de tudod nem mindenki egyforma. Van aki másra vágyik, mint amit Steve Jobs szerint a legjobb nekünk. Pl. mintha a 3,5 inches mantrát is sutba dobták volna. Lehet hogy mégsem mindenben van az Apple-nek igaza? Az meg, hogy már lassan az A betűt is levédetik és jogdíjat kérnek érte, szerintem szánalmas.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Sat, 23 Jun 2012 00:02:32 +0200

@Szobadísz: Pedig ez egyszerű. Egy A/4-es lap, az 14 inch. Egy iPhone kijelzője 3,5 inch vagyis a negyede, tehát 16 iPhone kijelző férne el egy A/4-es lapon. Egy 7 inches tablet kijelzője az négyszer akkora, mint egy iPhone kijelzője és negyed akkora, mint egy A/4-es lap, vagyis mint egy sima rajzlap vagy fénymásolópapír.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Thu, 14 Jun 2012 04:12:07 +0200

@Szobadísz: egy a sok hulyeseg (es sok szelhamossag) kozott, amit bevettunk, zokszo nelkul.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 16:58:34 +0200

@antalpet: Ez igaz :)



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 14:59:42 +0200

@Alf: "Ennek a mondatrészletnek nincs értelme. Hogy lehet paramétereket lerakni?"

Megfogod két kézzel, és lerakod. Let me put it in another way: az első ultrabook az Air, amikor még nem is volt ultrabook. (ennek a mondatrésznek sincs értelme).

"A vékony laptop amúgy nem találmány, hanem fejlesztés, méginkább divat."

Egyrészt ennek az állításnak még annyi értelme sincs, mint az enyéimnek. Miért különböztetjük meg most ezeket? Nem minden jó fejlesztés divat és találmány is egyben?

Másrészt ugyanazt csinálod, mint feljebb másvalaki, kezdesz általánosítgatni. Nem csupán vékonyságról van szó, hanem emelett nagy teljesítményről.

Az Intel 2011-ben az Air-t definiálta ezzel a szóval, nem is titkoltan.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 13:40:58 +0200

Ja és ACER-t akkor sem vennék, ha nem lenne más. :)



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 13:40:07 +0200

Csak nekem nem jött le, hogy a 180 fok nak inkább 360-nak kellene lennie a cikkben? Merugyebátor: 0 fok, ha a kijelző fekszik a billentyűzeten, 90 fok, ha nézem munka közben az asztalon és 180 akkor, ha az asztalon fekszik az egész cucc kinyújtva, mint a rétes. Tehát ha tabletként akarom használni, akkor hátratekerem a kijelzőt a billentyű mögé. Vagy nem? :-)



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 09:52:43 +0200

@petru:
Igen, de azon már túl vagyok! A széles képernyőjű televízióknál, monitoroknál már megszoktam, hogy a marketing miatt jobban látszik/hangzik egy nagyobb szám, ezért találták ki a képátló kifejezést.
A szélesség - magasság megadása valóságközelibb lenne.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 09:45:39 +0200

@Legelő Őse:
Nem kívánok lehetetlent!
Csak a gyengébbek - miattam - kedvéért legyen centiméterben is megadva!



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 09:19:33 +0200

@tellybooksah: "a földszint lesz az első emelet," ... ez így azért nem igaz ....



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 07:59:24 +0200

Ha 180 fokban visszahajtható képernyője lesz, akkor valószínűleg egy tabletként is használható, érintőképernyős gépről van szó.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 05:05:08 +0200

@Szobadísz: Arra nem gondolsz, hogy miert epp az ATLOT? Azert mert reges-reg egy pihent eszunek bejott hogy nagyobb szam az atlo mint a kepmagassag. Es ezt a tobbi majom is atvette.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 02:12:45 +0200

@Legelő Őse:
Miért volna baj? Majd a kocsid is mph-ban fogja mutatni a sebességet, a a földszint lesz az első emelet, a bótban négy font újkrumplit veszel, a kúton gallonban mérik majd a benyát és vakarod a fejed a levegőpisztolynál, hogy a járgányodra előírt 2.2 bar az hány psi.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Wed, 13 Jun 2012 00:59:32 +0200

@Szobadísz: igazad van. De mivel évek óta ez a megszokott,nem baj hogy inkább mindenki más miatt mégis ez marad?



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 23:57:58 +0200

Miért nem lehet CENTIMÉTERBEN (is)megadni azt a k....va képátlót, miért kell velem folyton "incselkedni"
Nem vagyok sem matematikus, sem informatikus, nem akarom/tudom kapásból, fejből tudni mennyi pontosan egy coll, egy inch, egy tengeri mérföld, egy láb, egy yard, egy rőf. Ne tornáztasson a cikkíró!
Nálunk a metrikus mértékegység a szabvány, tehát abban (is) kérném máskor megadni a paramétereket, ha lehetne!
El is ment a kedvem az Acertől.......



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 21:27:39 +0200

@fraki: "az "ultrabook" definíciójának technikai paramétereit az Apple rakta le."

Ennek a mondatrészletnek nincs értelme. Hogy lehet paramétereket lerakni?

Az ultrabook az egy levédett név.

A vékony laptop amúgy nem találmány, hanem fejlesztés, méginkább divat.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 19:06:58 +0200

Próbálgatom ezt a Win8-at és tetszik. Pedig MacBook Pro-ban egy Parallelsben fut. De úgy érzem megint lemaradnak valamiben. A tegnapi wwdc.t nézve az Apple a gondmentes integrációt (minden téren) erőlteti és ezt nem annyira látom Mikiéknél.
Na majd meglássuk.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 19:04:35 +0200

nekem tetszik



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 18:35:58 +0200

Szvsz a Win7 az ZP utan valahogy iszapos, jobb tableten mint billentyus gepen.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 18:31:21 +0200

Várni kell még a vassal is meg a szoftal is. xp után vista bukta aztán win7 jó lett, win7 után win8.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 17:28:31 +0200

@Jodei:

> "Az Intel nelkul az Air sem letezhetne"

Kerék nélkül az autó sem létezhetne. Akkor most az ősember találta fel az autót? 10/10.

@bbwftw: Honnan, okoska? És hogy jön ide csak a kinézet? A fenti definícióból indultunk ki.

Ti aztán tudtok vitatkozni.



Válasz erre: Szupervékony Win8-as gép az Acertől

Tue, 12 Jun 2012 17:14:42 +0200

@fraki: Az Apple is nyúlta az Air kinézetét te szerencsétlen.