Subscribe: Comments on مصر فى خطر: يالا العار.... يالا العار .... مصر مشاركة فى الحصا...
http://masrfekhatar.blogspot.com/feeds/4539581959780096874/comments/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: Arabic
Tags:
احنا نستاهل  احنا  السلام  العار  الله  الى  ان  على  فى  كل  مش  مصر  من العار  من 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Comments on مصر فى خطر: يالا العار.... يالا العار .... مصر مشاركة فى الحصا...

Comments on مصر فى خطر: يالا العار.... يالا العار .... مصر مشاركة فى الحصار





Updated: 2015-06-07T07:06:36.184-07:00

 



هذه هى السيادة يا أخى إذا ضربك عدوك على خدك الأيم...

2010-03-17T04:25:10.871-07:00

هذه هى السيادة يا أخى

إذا ضربك عدوك على خدك الأيمن فأدر له خدك الأيسر

وإذا لم يضربك أخوك ... فأضربه رغما عنه بأمر عدوك!!



السلام عليكم نعم اخى فنحن من عمل هذا الحصار بصمتنا...

2010-01-16T06:19:27.646-08:00

السلام عليكم
نعم اخى فنحن من عمل هذا الحصار بصمتنا
فالصمت هو من طمع اليهود
واستغلال حكمنا



احنا نستاهل كل اللي بيحصل لنا لاننا شعب سلبلي لا ي...

2010-01-15T11:43:38.970-08:00

احنا نستاهل كل اللي بيحصل لنا
لاننا شعب سلبلي لا يثور ولا يوجد لديه نخوة ولا عزة لنصر دينا ونصرة دينا وابناء غزة
بنشوف الغلط وواقفين نتفرج عليه

وعلى راي المثل الشعبي سكتناله دخل بحماره

فلازم يتعمل اكتر من كدة طول ما احنا ساكتين وواقفين نتفرج والساكت عن الحق شيطان اخرس

ربنا يسترها وانا متاكدة ان فرج الله قريب



مش عارفة اقول غير انه من العار على مصر ان تشارك فى...

2010-01-15T10:12:48.744-08:00

مش عارفة اقول غير انه من العار على مصر ان تشارك فى حصار اهل غزة
وان تفرط فى القضية الفلسطينة
وان نشهد على ذلك

تحياتى



السلام عليكم.... ع الرغم الى بقا بيتعمل مع الدولة ...

2010-01-14T13:10:02.530-08:00

السلام عليكم....
ع الرغم الى بقا بيتعمل مع الدولة الام الى بتتكلم عنها فى البوست والى بقيت ملطشة فى كل حته ومن الدول الى هي بتقف جنبها وبتسعدها
واخرها الى عمته فلسطين الا ان دا مش مبرر اننا نساعد فى حصار غزة ودا شىء لازم يحزن عليه كل العرب ومش المصرييين بس
وعشان دول قبل ما يكونوا فلسطينين ومش ليهم ذنب فى الى حماس عملته دول مسلمين وقبل كل دا عشان احنا نفسنا نحرر المسجد الاقصى ع الاقل نساعدهم عشان كدا
لكى الله يا غزة
واكيد احنا نستاهل اى حاجة تحصلنا من الحكومة دى لاننا سكتين
بيقولوا فى الامثال الشعبية
ايه فرعنك قال ملقتش حد يملى
سورى ع تدنى الالفاظ بس دى الحقيقة الى حاصله وحيفضلوا يعملوا اى حاجة هما عايزينها عشان احنا سكتين ليهم
ربنا يسمحنا ع السكوت دا ويفعو عنا
ويجعل فينا حد يعرف يتكلم ويقول لا مش حنسكت بعد كدا
جزاك الله خير ع التذكرة بحالنا
فى رعاية الله