Subscribe: Wikibash (b)log
http://jarzynasblog.blogspot.com/feeds/posts/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: Polish
Tags:
dingir xul>  dingir  herr kriss  herr kriss>  herr  karol  kriss  kriss>  mcmonster>  nie  sie  szczepan>  von  xul> 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: Wikibash (b)log

Wikibash (b)log



Czyli rozmówki z IRCa, ale nie tylko



Updated: 2017-09-03T21:26:00.657+02:00

 



Standardowe tematy Krissa

2012-07-27T03:10:00.775+02:00

Dla pełnoletnich (NSFW!), więc domyślnie ukryte. W nocy, gdy Picus Viridis nie pilnuje dobrych obyczajów, rozmowy stają się bardziej... szczere. Może znów zacząć tu wrzucać ciekawe logi? Albo stworzyć nową platformę? Dla mnie to by było idealne rozwiązanie, mógłbym się tym zająć i dałbym uprawnienia chętnym. Wikibash znaczyło przed swą śmiercią dobrą zabawę, więc czemu by nie spróbować ponownie? Użytkownicy, którzy tu mają uprawnienia administratora są nieaktywni, więc funkcjonalność tego blogaska jest mocno ograniczona. Napiszcie mi na maila, jeśli chcielibyście uczestniczyć w projekcie pod nazwą kodową wikibash2. Z tego miejsca chciałbym pozdrowić wszystkich wikipedystów, którzy zostali pozdrowieni przeze mnie!

Jeszcze na koniec porada dnia. Żeby łatwiej wklejać logi, óżywajcie tego kodó:
LOG



Pozdrowienia

2012-01-24T20:38:01.109+01:00

Pozdrowienia dla R44, która chce reaktywować wikibasha :-)



Postępuj w duchu (...?)

2008-12-06T12:51:00.170+01:00

"Wyjasnienie typu "naucz sie czytac ze zrozumieniem" jest znacznie krotsza, choc szkodliwsza dla utrzymania liczby wikipedystow, odpowiedzia niz dlugie wytlumaczenie w duchu wikilouve bledow."
hymhymhym
teraz to juz wikilouve, co za czasy



Wilk z obory p(o/a)gania stado kociąt

2008-08-24T15:50:28.484+02:00

-!- rdrozd [n=rdrozd@blablabla.cc has joined #wikipedia-pl
< von_buchenwald> ooo, Rdrozd versus DingirXul. Fight! ;D
< rdrozd> czekaj, jeno po kropidło do obory skoczę
< von_buchenwald> o szata... wilku mowa. :>
< Vae> o, widze, ze tu praktyki satanistyczne?
< Vae> Ha, Nonsensopedia miala racje, Wikipedysci to satanisci!
< Vae> Wiedizalem
-!- Vae [n=blach@nosenozuo.tv has left #wikipedia-pl []
< DingirXul> o_O
< von_buchenwald> rytuał poświęcenia na admina wymaga zabicia stada kociąt.
< von_buchenwald> (celem wyświęcenia ich krwią, oczywiście).



Nie można zabić komara...

2008-08-24T15:45:19.370+02:00

< DingirXul> von_buchenwald: jutro bede sie kontaktował z pagan records moze cos wysepie
< DingirXul> chociaz sie nie napalam
< von_buchenwald> o, obywatelska postawa. :>
< Herr_Kriss> DingirXul : niby tak, ale wtedy WP:WER sie klania
< Herr_Kriss> bo to, ze dostaniesz materialy na maila, to nieduzo da
< Herr_Kriss> a, chyba ze o zdjecie chodzi
< DingirXul> Herr_Kriss: no to zgode wysle nie
< DingirXul> Herr_Kriss: w ogole wymysliłem ze przedzwonie do pagana jutro
< DingirXul> Herr_Kriss: chciałem dzisiaj, ale sie kapnałem ze niedziela
< Herr_Kriss> DingirXul : ale wiesz, tam trzeba growlem mowic jak do nich dzwonisz
< Herr_Kriss> bo inaczej sie rozlaczaja
< DingirXul> Herr_Kriss: wiem i nie mowi sie dzien dobry tylko ave satan
< Herr_Kriss> no :P
< Herr_Kriss> DingirXul : albo zrob jajo, zadzwon i powiedz
< DingirXul> pochwalony :> ?
< Herr_Kriss> "szczesc boze, jestem z parafii XY i chcialbym prosic o wydanie na plycie naszego choru parafialnego"
< McMonster> znam jednego księdza, który zamyślony szedł sobie raz przez park we Wrocławiu, usłyszał "Niech będzie pochwalony!", to szybko odwrócił się w kierunku ludzi, co to powiedzieli i odkrzyknął z ręką w górze "Niech będzie!"
< McMonster> a okazało się, że trafił na grupkę satanistów
< McMonster> którzy właśnie wysławiali szatana
< Herr_Kriss> chyba szatanistow
< McMonster> fajne miny podobno mieli
< DingirXul> McMonster: satanisci wygineli na poczatku lat 90
< McMonster> ja tylko powtarzam, co on opowiedział, nie jestem specem w tej dziedzinie
< McMonster> w przeciwieństwie do połowy tego kanału :P
< DingirXul> Kriss to nie połowa kanału
< Herr_Kriss> DingirXul : a tam, jeszcze sporo sie takich spotyka, tylko malo kto sie przyznaje.
< Herr_Kriss> pff, ze mnie taki satanista... :P
< Herr_Kriss> chociaz zgadzam sie czesciowo z tym co napisane w biblii szatana :P
< Herr_Kriss> _czesciowo_
< DingirXul> Herr_Kriss: pewnie cześć o wychwalaniu hedonizmu :>
< Herr_Kriss> DingirXul : ta :P
< Herr_Kriss> DingirXul : chociaz satanizm ma pewne minusy
< Herr_Kriss> nie mozna zabic komara, dopki nie zacznie atakowac



Gwiazdki i inne ciała niebieskie

2008-08-21T22:55:52.583+02:00

< DingirXul> heh gwiazdki porno staja Kiciorowi w gardle :>
< stv> a innym staje co innego



Wikiprojekt:BAN

2008-08-13T21:28:31.623+02:00

< McMonster> postawię pomnik człowiekowi lub botowi, który będzie łaził za kerimem jak cień i poprawiał jego arty
< McMonster> bo robi dużo przydatnych, ale ma dość luźne podejście do estetyki kodu itp.
< von_buchenwald> McMonster załóż Wikiprojekt:KERIM
< McMonster> von_buchenwald: załóżmy Wikiprojekt:Protest przeciwko tworzeniu Wikiprojektów do wszystkiego
< von_buchenwald> McMonster może lepiej Wikiprojekt:BAN
< von_buchenwald> ? :]
< McMonster> Bułgarska Akademia Nauk?
< von_buchenwald> BAN = Bieżąca Anihilacja Nieużytków
< wpedzich> badziewne anagramy nieuków



Co mają wspólnego admin i polityk?

2008-08-13T21:15:52.661+02:00

< von_buchenwald> Wiktoryn dostales dzis meska krytyke na liscie. :]
< szwedzki> von_buchenwald, nie znecaj sie
< von_buchenwald> ćśśśś, ok.
< von_buchenwald> anyway, musialbym duzo poczytac, by sobie wyrobic tam zdanie.
< Wiktoryn> von_buchenwald: no i? ;>
< Wiktoryn> von_buchenwald: czekasz na odpowiedz? ;>
< von_buchenwald> chyba nie. :]
< Wiktoryn> von_buchenwald: admin jak polityk musi mieć mocny tyłek ;)



Odwrócone przywitanie

2008-08-12T22:11:20.681+02:00

uhuj Masur :)
juhu* jednak lepiej :D
Patrol: to nie jest Twój dzień.
von_buchenwald: chyba nie :D chociaż
sądziłem, ze skoro moje aloha można odwrocic, to pewnie kazde inne przywitanie też :)



dupa cycki ziew

2008-07-15T14:31:19.174+02:00

< wpedzich> McMonster: AAAAAARGH!!!
< wpedzich> znaczy cześć :P
< McMonster> wpedzich: jaki argh? jestem w połowie dłuuugich wakacji, do roboty nic nie mam, na studia już przyjęty, niedługo kupuję laptopa
< McMonster> żyć nie umierać
< McMonster> tylko muszę się z jeszcze jednym papierkiem udać do jednego urzędu i odstać swoje
< wpedzich> McMonster: to jeszcze komunikaty mediawiki potrzep.
< McMonster> wpedzich: chwilowo brak natchnienia, a jak wróci, to mam kilka artów do napisania i kilkadziesiąt do poprawienia
< McMonster> komunikaty mają dość niski priorytet
< wpedzich> wymówki
< wpedzich> wymówki
< wpedzich> wymówki
< McMonster> lenistwo
< McMonster> lenistwo
< McMonster> lenistwo
< leafnode> dupa
< leafnode> cycki
< leafnode> ziew.



Nie jestem botem do 1101001101101101!

2008-05-18T16:50:43.402+02:00

< McMonster> brb
< McMonster> czymać ozety rzelaznom renkom
< mathel_> trzeba zalozyc jakiego bota co by kopal za bledy ort.
< mathel_> :)
< Dingir_Xul> mathel_ i brak polskich znaków :p
< mathel_> Dingir_Xul, ty to masz zawsze glupie pomysly
< Dingir_Xul> mathel_: no co sam zaczałes
< wpedzich|away> Ja mogę za takowego robić.
< stv> ja moge ci dac flage bota ;p
< wpedzich|away> komu komu bo idę do lekarza?
< wpedzich|away> stv: dawaj
-!- mode/#wikipedia-pl [+v wpedzich|away] by ChanServ
< stv> :P
<+wpedzich|away> :P
< szwedzki> :P
<+wpedzich|away> Beau też z pozycjibota często gada
-!- mode/#wikipedia-pl [-v wpedzich|away] by ChanServ
< McMonster> lol
< Beau_> ;P
< mathel_> moglibyście chociaż zachować pozory, że nie jesteście botami;P
< wpedzich|away> mathel_: 011001011001010101010101011110110101110101010?



The Fall

2008-05-11T01:37:43.412+02:00

* mathel idzie spac, RuuPadek sie mi moze przysni



Cyz my możmey zorbić jendo zadnie bze lietrówki?

2008-05-04T20:24:21.629+02:00

< wpedzich> BRB (wersja dla McMonstera: zaraz będę, tylko żinie czaju zaparzę)
< wpedzich> żonie*
< McMonster> i ten się dziwi, że zasami coś mu powiem od serca
< McMonster> *czasami
< Holek_> czy wy nie możecie zrobić jednego zdania bez litreówki?
< Holek_> literówki* even
* Holek_ phailed
< sq7obj> rofl
< McMonster> ja mogę, ale mi klawisz C szwankuje



WhatsMyIP?

2008-04-30T21:02:11.840+02:00

< Karol007> http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg - jak to wstawić do siebie na stronę?
< Herr_Kriss> Karol007 : yy. To cos pasuje do bloga.
< Herr_Kriss> i mean
< Herr_Kriss> blogaska
< Karol007> Herr_Kriss: niczego innego nie znalazłem
< Herr_Kriss> Karol007 : to zrob sam, tekstowo. Masz PHP na serwerze?
< Karol007> Herr_Kriss: a chcę mieć gdzieś szybkie info o tym jakie IP mam
< Karol007> Herr_Kriss: co Ty do mnie mówisz?:P
< Herr_Kriss> Karol007 : google - whatsmyip
< Herr_Kriss> Karol007 : no bo co chcesz zrobic z tym rysunkiem
< Karol007> Herr_Kriss: może byc bez rysunku
< Herr_Kriss> Karol007 : chcesz zobie sprawdzac swoje IP przez WWW, tak?
< Karol007> Herr_Kriss: tak
< Herr_Kriss> Karol007 : masz miejsce na strone, tak?
< Karol007> tak
< Herr_Kriss> Karol007 : a jest tam php?
< Karol007> jest możliwośc pewnie
< Herr_Kriss> to przeslac Ci skrypt?
< Karol007> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Karol007/menu - tutja chciałem gdzieś małym druczkiem umieścić
< Karol007> :)
< Herr_Kriss> Karol007 : ?!
< Herr_Kriss> na Wiki?
< szczepan> O_O
< McMonster> ...
< Karol007> :)
< Herr_Kriss> uhm
< Herr_Kriss> nie da sie
< McMonster> tak podejrzewałem, ale nie chciałem krakać
< Karol007> McMonster: :)
< McMonster> Karol007: pisz to vibbera, powołaj się na zdrowy rozsądek, plamy na słońcu, statystyki, sny Wales'a i śniadanie Herr_Krissa, to i takie coś zrobi
< Herr_Kriss> :>
< Karol007> :)



"Always look on the bright side of life" by HK

2008-04-30T20:57:44.284+02:00

* Ludek znowu znika, bo musi sie przygotowac na jutrzejsza wycieczke
< Ludek> dobranoc
< Herr_Kriss> cya Ludek
< BBeax> pa :-)
-!- Ludek [n=@] has quit ["ChatZilla 0.9.75.1 [SeaMonkey 1.1.9/2008031312]"]
< Herr_Kriss> a jutro ma byc pochmurno i ma padac :>
< Herr_Kriss> podobno
< Herr_Kriss> coz
< Dingir_Xul> a ten jak zwykle zasiał optymizmem



Kkameleon Loufe

2008-04-15T21:49:44.247+02:00

<radomil> loufe: jak widzę kkaktusa to mi się zbiera...
<loufe> radomil: ja jestem kaktus :)



Knock! Knock!

2008-04-09T17:58:25.488+02:00

< Dingir_Xul> Wiktoryn: sory.allmusic.com :P
< Dingir_Xul> all,usic.com :P
< Dingir_Xul> jezu
< Dingir_Xul> no wiadomo
< Dingir_Xul> :P
< McMonster> Dingir_Xul: jego w to nie mieszaj
< Dingir_Xul> sam sie pcha
< Dingir_Xul> :P
< McMonster> "Pan Jezus już się zbliża, już puka do mych drzwi..."
< McMonster> taka pieśń kościelna jest ;P
< Herr_Away> puk puk
-!- Herr_Away is now known as Herr_Kriss
< Dingir_Xul> pobiegne go przywitac z radosci serce drzy :P
< Dingir_Xul> czy jakos tak :P
< Herr_Kriss> och szczescie niepojete... :P
< Dingir_Xul> :>
< Herr_Kriss> ksiadz wypil flaszki dwie
< Dingir_Xul> #christianwiki-pl :P
< Herr_Kriss> zchn zbliza sie rox :P
< leafnode> o szczęście niepojęte...



Lajtmotywy

2008-04-06T23:44:07.817+02:00

* Wiktoryn je chleb z paprykarzem i żółtym serem, nie chciejcie się całować
< McMonster> ale chlebem byś się podzielił
< v_B> Wiktoryn my nie, ale mozemy Ci znalezc jakiegos "otwartego geja" (dzisiejszy lajtmotyw)
< szczepan> Wiktoryn: zapewniam Cie, ze nawet jakbys nie jadl chleba z paprykarzem i zoltym serem to znakomita wiekszosc kanalu i tak nie chcialaby sie z Toba calowac
< szczepan> :P
< Wiktoryn> szczepan: ani ja nie chciałbym się całować z tą większością ;)
< stv> otwarty gej(bar)?
< Herr_Kriss> yeah
< szwedzki> szczepan probuje wykosic konkurencje
< szczepan> :D
< v_B> gaybar, gaybar, gaybar... :D
< Wiktoryn> pisze się "tadam", "ta dam", czy "ta-dam"?
< mathel> do topica
< szwedzki> boszz
* Herr_Kriss by sobie zmienil nicka na Herr_LGBT, ale na innych kanalach by nie wiedzieli o co chodzi, a potem by sie chlopcy do mnie zaczeli usmiechac
< szwedzki> najlepszy wieczorem jest oral z Narratorem, najlepszy nad ranem jest oral ze szczepanem
< v_B> Wiktoryn - czy Ty chcesz nam cos zakomunikowac? ;]
< Herr_Kriss> szwedzki :>
< McMonster> Herr_Kriss: dajesz! :P
< szczepan> szwedzki: :>
< Wiktoryn> v_B: już to zakomunikowałem: jestem chory :(
< v_B> szwed' :>
< szwedzki> żadna kobita nie przewyższy pundita
< v_B> Wiktoryn nie daj sobie tego wmowic! To po prostu inna orientacja... ;D



QWERTYZBOCZENIE

2008-04-06T23:29:42.047+02:00

* szczepan sie wzruchal
< stv> 'z' na 'y'
< Herr_Kriss> :>
< McMonster> :>
< szczepan> stv: :D
< Herr_Kriss> stv : pewnie ma ustawione QWERTZ
< szczepan> Herr_Kriss: :P
< stv> taak, to sie da wytlumaczyc...



Metalowe krzesła

2008-03-29T19:07:53.180+01:00

< Dingir_Xul> krzesło wałsnei złamałem :P
< Dingir_Xul> juz drugie :>
< szczepan> drugie dzisiaj? :>
< Dingir_Xul> nie :P
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : to sie ciesz, ze nie wiesz ile ja krzesel zlamalem
< Herr_Kriss> a co dokladnie zlamales?
< Herr_Kriss> bo mi sie zawsze oparcie lamie
< szczepan> :>
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: :> nogi do zewnatrz sie rozlazły :D
< szczepan> dziwne :>
< Herr_Kriss> :>
< Dingir_Xul> i oparcie tez sie złamało
< Dingir_Xul> :P
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : dieta sie klania
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: spadaj to krzesło ma 25 lat
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : to kup se nowe, porzadne :P
< Dingir_Xul> chyba z metalu
< Dingir_Xul> ja noge w fotelu obrotowym złamałem :P
< Herr_Kriss> no, ciezkiego metalu
< Herr_Kriss> albo czarnego metalu



Herr_Buka i poszukiwacze zaginionego warezu

2008-03-29T19:05:26.940+01:00

< Herr_Kriss> to mi mozesz tez cos znalezc
< szczepan> ;-)
< szczepan> Herr_Kriss: no
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: :P
< Dingir_Xul> zaraz z umbrtka wyskoczy
< szczepan> ale nie wyjezdzaj mi z czyms, czego slucha z 50 osob na calym swiecie :p
< Herr_Kriss> szczepan : umbrtka (wszystko), emeral - folk no more (album), charles napier (wszystko)
< szczepan> Herr_Kriss: umrzyj!
< szczepan> :p
< Herr_Kriss> emerald
< Herr_Kriss> szczepan : no co
< Herr_Kriss> ale ostrzegam, tego nigdzie nie ma :]
< szczepan> no to jak nigdzie nie ma, to nie bede szukal bo i tak nie znajde :P
< Herr_Kriss> heh
< Dingir_Xul> szczepan: ja mu mowiłem zeby zaczał normalnej muzyki słuchac
< szczepan> :)
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : a zmien godzine +5h i idz spac
< Herr_Kriss> slucham normalnej
< Herr_Kriss> nie kazdy slucha Kasi Kowalskiej jak Ty
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: http://www.youtube.com/watch?v=cM3S6J5ttWI masz :p bedziesz bardziej trve
< szczepan> :>
< Herr_Kriss> Dingir_Xul \m/
< Dingir_Xul> ani korku dalej ty Buko !
< McMonster> lol
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : biedna Buka :(
< Herr_Kriss> nikt jej nie lubi
< Dingir_Xul> btw to jest pomysł na biznes koszulki z napisem Buka jest Trve
< Herr_Kriss> hehe
< Dingir_Xul> albo Buka ist Krieg
< Herr_Kriss> o, to jest dobre



Ślunsk po raz n+1

2008-03-27T22:52:27.288+01:00

< Picus_viridis> szczepan: chcesz oberwać?
< szczepan> jak umiesz po kablu, to chetnie :p
< Airwolf_> oberwiesz kablem
< Airwolf_> to boli
< szczepan> skad wiesz? :>
* szczepan jeszcze kablem nie dostal
< Herr_Kriss> niektorzy lubia obrywac kablem...
< szczepan> :>
< McMonster> to chyba na Ślunsku
< McMonster> i w USA
< McMonster> ale tam wszystko lubią
< Herr_Kriss> McMonster : szczerze mowiac to nie wiem jak sie ma sytuacja z BDSM na Slasku :]
< Herr_Kriss> o, dobry temat na art



Mafia admińska nigdy nie śpi

2008-03-18T21:02:00.495+01:00

-->| jacekowski (n=*.*) has joined #wikipedia-pl
elo
czy ktos juz nie spi?
* Mafia_Adminska nigdy nie śpi
poklikasz?
* jacekowski hides
rotfl
Ktoś zna białoruski albo ukraiński?
А що Ти хотіш?



Xulowo-Joyowe MediaWiki

2008-03-14T17:54:40.957+01:00

<szczepan> chcialbym uzywac mediawiki tlumaczone przez xula
<szczepan> [edytuj, kur*a] itp.
<szczepan> ;p
<szwedzki> o tak
<szwedzki> "spierdalaj, wikipedia ma problem"
<szczepan> "wjeb sie na kanal, moze pomoga" ;p
<anonim> Z serdecznym żołnierko-lotniczym pozdrowieniem, wylogowałeś sie ku*wa



Elfy, gnomy, herkrisy...

2008-02-28T22:15:23.520+01:00

< Dingir_Xul> Herr_Kriss: jak głowa boli to sie pije :p
< szczepan> Dingir_Xul: dokladnie :)
< wpedzich> No to czemu nie wyrwiesz, może sie powtarzać ten ból czerepu w nieskonczoność.
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : to chyba Ty masz tylko takie zapedy :P
< wpedzich> raz ciachnąć i chwacit.
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: przyganiał kocioł garnkowi
< Herr_Kriss> Dingir_Xul : no co
< Herr_Kriss> jam jest wzorem trzezwosci
< szczepan> :D
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: :D
< Dingir_Xul> Herr_Kriss: to nie kanał Fantasy