Subscribe: findalex
http://natela-veria-gr.blogspot.com/feeds/posts/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade A rated
Language: Greek
Tags:
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: findalex

findalex



A mysterious disappearance from the central street of the town at 7 o'clock in the evening. 5 juveniles confess to murder. 3 subsequently retract their confession. 2 continue to confess to murder and also implicate 3 adults who helped them. Despite all th



Updated: 2018-01-18T00:21:26.741+03:00

 



Δικαιοσύνη ...

2009-03-29T22:03:55.348+03:00

Ο καθένας περνάει τα βράδια του όπως μπορεί και όπως του αρέσει. Εγώ δεν έχω και πολλές επιλογές. Συνήθως δουλέυω μέχρι αργά, και μετά κάθομαι στο σπίτι. Μερικές φορές κλαίω. Για όλα αυτά που έκαναν σε μας και πολύ περισσότερο γι'αυτό που έκαναν στον Αλεξ. Κάποιες φορές πηγαίνω σε συναυλίες - είναι η δουλειά μου άλλωστε. Την Τετάρτη είδα την συναυλία με τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου, με το τίτλο "Αν δεν υπάρχει ραγιάς, δε φυτρώνει πασάς" (συμφωνώ απολύτως ). Τώρα, το Σάββατο, είπαμε να δούμε την βραδιά ποίησης. Δεν έφτασα μέχρι το θέατρο. Ακριβώς κάτω από το σπίτι μου, ανταμώθηκα με τον αλβανό Νάσο, και την φάρα του. Μόλις με είδε έκανε μεταβολή, αλλά οι υπόλοιποι άρχισαν να βρίζουν και να τον ενθαρρύνουν. Πήγαιναν προς τα μπαράκια στην Κυριώτισσα. Βραδυνή έξοδο με τις γκόμενες τους, κανονικά. Η δικαιοσύνη αποφάσισε ότι αυτός με τα άλλα τέσσερα αποβράσματα χτύπησαν το γιό μου μέχρι θανάτου, τον πέταξαν σαν σκυλί, (μετά τι έγινε, και που πήγαν το κορμί του Αλέξανδρου, μάλλον πρέπει να το βρώ μόνη μου, δεν ασχολείται κανείς) και τώρα με 4 ώρες στην κουζίνα του γηροκομείου ο Νάσος εκτίει την "ποινή" του. Ηταν βλέπετε ανήλικος. Τώρα η κοινωνία πασχίζει να τον κάνει σωστό άνθρωπο. Το πιστέυετε; Εγώ όχι. Αλλά εμένα με εξοργίζει το γεγονός ότι εγώ είμαι υποχρεωμένη να παραμένω υπόδειγμα πολίτη, αντικρίζωντας τον δολοφόνο του γιού μου. Μην τυχόν να του πώ κάτι, η ακόμη χειρότερα,να κάνω. Οι κανόνες και οι ακριβοί δικηγόροι προστατέυουν τον "κακόμοιρο" τύπο, καταδικασμένο για παραβατική συμπεριφορά, λόγω της οικογενειακής του κατάστασης. Πατέρας αλκοολικός ( πως δουλέυει, απορώ ), στην μητέρα απαγορεύτηκε η είσοδος στην Ελλάδα, αλλά τελικά στρογγυλοκάθεται, και έβγαλε την πράσινη κάρτα ( πολύ θα ήθελα να μάθω, ποιός της την έδωσε), η αδελφή εδώ και πολλά χρόνια κάνει το αρχαιότερο επάγγελμα, τα αδέλφια του αγνωστο τι κάνουν. Βασικά και εγώ είμαι μετανάστρια. Και νιώθω κορόιδο. Τι την θέλουνε την σωστή νομοταγή συμπεριφορά, αν τελικά ο Νάσος, ο Στέλιος, ο Λευτέρης και ο Βασίλης είναι πιο πολύτιμοι από εμάς; Τι πρέπει να κάνω εγώ; Δεν τιμώρησαν αυτούς, εμένα καταδίκασαν να τους βλέπω και να μην μπορώ ούτε να πω κάτι.... και όποιος με κρίνει, ας δώσει πρώτα το παιδί του για σφαγή σ'αυτούς και μετά ας έρθει να το συζητήσουμε επί ίσοις όρους. Πολύ πίκρα, αλλά αν το διαβάζει και κάποιος άλλος νιώθω κάποια ανακούφιση.
Τα δικαστήρια με τους ενήλικες ( μητέρες, παππούδες, γιαγιάδες κλπ. ) πάνε για το φθινόπωρο. Πιο νωρίς δεν θα έχει καθαρογραφεί η δικογραφία. Τα δικαστήρια εδώ είναι υπόθεση. Να, μεθάυριο πάλι έχουμε τον Χίο, έκανε έφεση (και πήρε και δύο αναβολές).
Οι άλλες δικάσιμες ακόμα δεν ορίστηκαν, θα τα γράψω αργότερα.Και μακάρι να μπορούσα να γράψω για κάτι καλό.....



Αλεξ - τρία χρόνια μετά....

2009-02-03T14:26:12.779+03:00

Σήμερα 3 Φεβρουαρίου συμληρώνονται 3 χρόνια από τον άδικο χαμό του γιού μας Αλέξανδρου Μεσχισβίλι. Μετά απ' ότι περάσαμε αυτά τα 3 χρόνια δεν υπάρχει καμμιά αμφιβολία ότι στην σημερινή κοινωνία απουσιάζουν εντελώς οι ηθικοί κανόνες και ότι οι υπάρχοντες νόμοι χρειάζονται αναδιάρθρωση. Ομως κανείς δεν προλαβαίνει να αχοληθεί με αυτά, επικαλούμενος τα πολλαπλά "καθημερινά σοβαρά προβλήματα" που σίγουρα είναι πιο σημαντικά για όλους εκτός απο εμάς. Την αβάσταχτη πίκρα την έχουμε συνηθίσει βλέποντας εδώ και 3 χρόνια τους δολοφόνους του γυιού μας σε σχεδόν καθημερινή βάση. Και τι να κάναμε; Αφού η πολιτεία αποφάσισε ότι δεν μπορεί να τους περιορίσει ούτε στο ελάχιστο, δεν μπορέσαμε να φέρουμε και ιδιαίτερη αντίδραση. Στο κάτω-κάτω το έχουμε ξαναπεί,το πρόβλημα δεν είναι μόνο δικό μας, αλλά της κοινωνίας ολόκληρης, η οποία δέχτηκε να συνυπάρχουν σε ένα απλό σχολείο συμμαθητές του θύματος και θύτες. Μέχρι το τέλος του δικαστηρίου αποφεύγαμε να κάνουμε προσωπικά σχόλια και να περιγράφουμε λεπτομέρειες της δίκης για να μην μας κατηγορήσουν για απόπειρα επηρέασης της κοινής γνώμης. Βασικά μας κατηγόρησαν έτσι και αλλιώς, αλλά αυτό θα το αναλύσουμε αργότερα. Δεν μπορούμε σήμερα να σχολιάσουμε την δικαστική απόφαση γιατί δεν γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες. Δεν ήμουν παρούσα επειδή γνώριζα με ποιούς έχουμε να κάνουμε και τι θα επακολουθήσει. Ετσι, μετά την ανακοίνωση της απόφασης είχαμε μόνο σπασμένες βιβλιοθήκες και καρέκλες από μέρους των δολοφόνων και όχι τα κρανία μας. Αλλωστε τα χέρια τους είναι συνηθισμένα σε κάτι τέτοια.
Οπως πάντα, ακολούθησε ρεσιτάλ ¨ερμηνειών" από τα ΜΜΕ. Μάλιστα στο χθεσινοβραδυνό δελτίο της ΕΤ3 ειπώθηκε οτι η μεταφορά του Αλέξανδρου στο ακατοίκητο σπίτι δεν προέκυψε από την ακροαματική διαδικασία. Μάλλον έτσι τους είπανε οι συνήγοροι της αποτυχημένης υπεράσπισης. Ξέρετε πόσοι μάρτυρες δεν παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο και πόσοι "μάσησαν" τα λόγια τους επειδή φοβηθήκανε, και αυτό φαινόταν κιόλας; Πού να προκύψει κάτι αν ξέρεις ότι ο γυιός σου, ο εγγονός σου, η ανιψιά σου αυτόματα γίνετε στόχος της περιβόητης συμμορίας και των φιλαράκων τους μόλις θα πεις δύο λόγια παραπάνω; Και κάτι άλλο. Αύριο οπωσδήποτε θα μάθουμε αν μπορούμε να κατονομάσουμε όλους τους παράγοντες αυτής της τραγωδίας, και του απίστευτου κύματος συκοφαντίας που ακολούθησε, για να είμαστε πιο σαφείς.
Δεν συμφωνώ με τον "μοναχικό λύκο" ο οποίος πέρυσι επισήμανε ότι δεν γράψαμε τίποτε για τις 3 Φεβρουαρίου.Οτι και να γράψουμε, τον Αλέξανδρο δεν πρόκειται να τον γυρίσουμε πίσω. Και εμείς δεν τον σκεφτόμαστε μια φορά τον χρόνο, αλλά κάθε μέρα. Δεν θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την εύνοια της κοινής γνώμης. Είδαμε και ξαναείδαμε πως χειραγωγείται η λεγόμενη "κοινή γνώμη", προκειμένου να βγάλουν λεφτά οι "κίτρινοι" δημοσιογράφοι. Αλλά νιώθουμε και κάποια ανακούφιση γιατί δεν υπάρχει πλέον κανένα πιο απίστευτο , πιο ανήθικο ψέμα που δεν ειπώθηκε για εμάς. Μόνο χάνοντας το βάρος της υπόληψης αποκτάς πραγματική ελευθερία. Επομένως δεν φοβόμαστε πλέον τίποτα.Ευτυχώς που δίπλα μας έμειναν οι φίλοι που μας γνωρίζουν πολύ καλά, και συχνά πυκνά λαμβάνουμε μυνήματα υποστήριξης από αγνώστους ( και αυτούς τους θεωρούμε φίλους). Μάλλον δεν έχει στερέψει η λογική στον κόσμο ακόμα....Σας αφήνουμε. Σήμερα είναι δύσκολη μέρα. Και θα ακολουθήσουν πολλές τέτοιες μέρες....



Το δικαστήριο συνεχίζεται

2008-11-09T23:24:38.299+03:00

Φίλες και φίλοι, γειά σας. Λόγω έλειψης χρόνου θα είμαστε πολύ σύντομοι.
α) Ευχαριστούμε θερμά την κ. Δήμαρχο για την επιστολή της, όπως και άλλους φίλους μας για την υποστήριξη. Τουλάχιστον δεν είμασταν μόνοι στην διάρκεια του άγριου και βρώμικου πολέμου που οργάνωσαν εναντίον μας ο κ. Τριανταφυλλόπουλος μαζί με τους άλλους, όχι και τόσους κύριους, λογικούς και μη.
β) Σχεδόν όλα όσα διαβάζετε για το εν εξελίξη δικαστήριο είναι αναληθή και μονόπλευρα. Μεταφέρετε η γνώμη μόνο των δικηγόρων της άλλης πλευράς. Ποτέ δεν σας λένε για τις μαρτυρίες οι οποίες ενισχύουν το κατηγορητήριο. Θεωρούμε περιττό να μπαίνουμε στον κόπο να διαψεύδουμε συνεχώς αυτά που ακούγονται και γράφονται. Εξάλλου η διαστρέβλωση γίνεται σκόπιμα. Χθεσινό παράδειγμα - γι'αυτό που γράφει η εσπρέσσο στις 7/11 θα απαντήσουμε μόνο δύο πράγματα: 1) ο πίνακας με τον καπετάνιο βρίσκεται στο σπίτι και τώρα 2) ο Αλέξανδρος φορούσε μπουφάν. Θα μου πείτε τώρα ότι η εγκυρότητα δεν είναι προνόμιο όλων....Συμφωνώ....
γ)Στο facebook ανακαλύψαμε την κοινότητα "Πολίτες εναντίον της εσπρέσσο". Γράφουμε τώρα και εκεί.
δ) Περιμέναμε ότι κάποιος θα ασχοληθεί τελικά με τα εταιρικά τηλέφωνα. Οχι τα δικά μας. Αλλά των αντιδίκων μας. Για να υπάρχει μια πλήρης εικόνα, πρέπει να πούμε ότι είναι πολύ περισσότερα από τα δικά μας. Αλλά γι'αυτά, οι δικηγόροι των αντίδικων δεν έβγαλαν λέξη. Δηλαδή παρακολουθούνται μόνο τα τηλέφωνα τα δικά μας και του Πρωθυπουργού............!!!
ε) Γνωρίζαμε ότι θα υπάρξει αντίδραση. Αλλά δεν φανταζόμασταν ποτέ, μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα όρια της ανθρώπινης κακεντρέχιας.



Προς κ. Τριανταφυλλόπουλο

2008-10-17T21:51:36.218+03:00

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣΝΟΜΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣΒέροια 16 Οκτωβρίου 2008Αρ. Πρωτ. 306Γραφείο ΔημάρχουΤαχ. Δ/νση Μητροπόλεως 46Τ.Κ. 59100Τηλέφωνο 23313 50506Fax 23310 22330ΠΡΟΣ : κ. Μάκη ΤριανταφυλλόπουλοΑξιότιμε κύριε Τριανταφυλλόπουλε,Ως Δήμαρχος της Βέροιας, σας διαβεβαιώ ότι μπορώ να εκφράσω με ακρίβεια και πιστότητα τα αισθήματα των συμπολιτών μου, μετά την σειρά εκπομπών σας για το θέμα της εξαφάνισης του Αλεξ : απορία, έκπληξη, στεναχώρια και - γιατί όχι - οργή.Η απορία δημιουργείται εξ αιτίας της χρονικής στιγμής που επιλέξατε να ασχοληθείτε με το θέμα, μετά από 32 μήνες μη ενασχόλησης. Η δίκη διεξάγεται ήδη, οι κανόνες, γραπτοί και άγραφοι απαιτούν σεβασμό, εμπιστοσύνη στους δικαστές, αυτοσυγκράτηση, υπευθυνότητα, από όλους.Είναι αυτονόητο ότι κανείς δεν επηρεάζεται από αβασάνιστους ισχυρισμούς ή υποθέσεις τηλεθαμώνων - μόνο τα στοιχεία της δικογραφίας έχουν σημασία. Πρός τι λοιπόν οι εκπομπές;Βεβαίως, η αλήθεια, όλη ή μέρη της, δεν βρίσκεται στα λεγόμενα των τηλεοπτικών στούντιο αλλά εδώ, στην πόλη μας, όπου η ερευνητική δημοσιογραφία έχει το πεδίο της. Θα μπορούσατε να το κάνετε, όπως - μέχρι τώρα - το έκανε η κυρία Νικολούλη, και να καταθέσετε τα ευρήματα στον Εισαγγελέα, όπως αυτή.Θα σας ήμασταν ευγνώμονες.Η έκπληξή μας, που μεγαλώνει από εκπομπή σε εκπομπή, έχει να κάνει με την επίθεση στο πρόσωπο της τραγικής μάνας. Είναι μιά επίθεση που ξεκίνησε αργά και διαβρωτικά, εσχάτως γίνεται κατά κύματα...Δεν θα σας έχει διαφύγει της προσοχής κύριε Τριανταφυλλόπουλε, ότι η Νατέλα έχει επιλέξει την έννομη και άψογη στάση. Δεν παρεμβαίνει, δεν απαντά στις επιθέσεις, δεν προσπαθεί να επηρεάσει και να δημιουργήσει εντυπώσεις. Προς τι άλλωστε; Αυτό όμως, ας μην εκληφθεί ως αδυναμία.Η Νατέλα δεν είναι μόνη της. Κάθε άλλο : όλη η πόλη πονά μαζί της, είναι δίπλα της.Υποσχέθηκα δημόσια, μπροστά στους συμπολίτες μου, ότι θ' ανεβώ τον Γολγοθά μαζί της. Κι' αυτό κάνω. Και το κάνω, το κάνουμε εδώ στην Βέροια, γιατί γνωρίζουμε άριστα ποιά είναι η Νατέλα, σαν μητέρα, σαν δασκάλα, σαν προσωπικότητα, και είμαστε περήφανοι γι' αυτήν. Σας θυμίζω ότι ανακηρύχθηκε από τον Τύπο "Πρόσωπο της χρονιάς " για το 2006, για τα μαθήματα αξιοπρέπειας και ηθικής που παρέδωσε στην τρικυμισμένη κοι[...]



Η επιστροφή του τηλεεφιάλτη....

2008-09-13T21:37:02.438+03:00

Προς το διοικητικό συμβούλιο του τηλεοπτικού καναλιού "ΑΛΦΑ"

Σήμερα 12/9/08 βλέποντας την πρωινή σας εκπομπή με τον δημοσιογράφο Γεώργιο Αυτιά ακούσαμε κάποια πράγματα που αφορούσαν την υπόθεση του γιού μας. Συγκεκριμένα στην συζήτηση πάνω στο θέμα της μικρής που βρέθηκε στην Κω και εικάζεται ότι ενδέχεται να είναι η ιταλίδα Ντενίζ, ο δημοσιογράφος Ι.Ντάσκας άρχισε να αναπτύσει τις δικές του σκέψεις και για την δική μας υπόθεση, κάνοντας μερικά φανταστικά σενάρια, και αποκαλώντας το επερχόμενο δικό μας δικαστήριο "παρωδία", και φώναζε πολλές φορές (χαμογελώντας ειρωνικά) την ρητορική ερώτηση "ζει ο Αλεξ; "
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι σε καμία περίπτωση ο προαναφερόμενος δημοσιογράφος δεν εκφράζει την γνώμη μας , δεν έχουμε καμία επαφή με αυτόν και θεωρούμε την συμπεριφορά του τουλάχιστον ανήθικη αν όχι δόλια. Εκμεταλευόμενος την υπόθεσή μας για την προσωπική του προώθηση και συμβάλοντας αρκετά στο να την κάνει ακόμα πιο μπερδεμένη, παρουσιάζοντας διάφορους "περίεργους" μάρτυρες που το μόνο που κάνουν είναι να κακολογούν εμένα και τον άντρα μου, δεν διστάζει να αποκαλεί την επερχόμενη δίκη "παρωδία", πράγμα προσβλητικό για εμάς, για την ελληνική δικαιοσύνη και για την μνήμη του Αλέξανδρου.
Καταλαβαίνουμε, ότι η υπόθεσή μας αποτελεί πραγματικό χρυσωρυχείο για τον κ. Ντάσκα απο την άποψη της τηλεθεαματικότητας άλλα θα παρακαλέσουμε να διατηρήσετε έστω και τυπικά κάποια ηθικά προσχήματα και να μην επιτρέπετε να εξευτελίζουν τις προσπάθειές μας, ιδιαίτερα κοντά στην δίκη.
Και χωρίς αυτά εμείς αντιμετωπίζουμε αβάσταχτο οικονομικό και ψυχολογικό βάρος. Αυτό που είναι κατά τον κ.Ντάσκα "παρωδία", για εμάς είναι υπόθεση ζωής.

με τιμή
Νατέλα Ιτσουαίτζε
Δημήτρης Σιαίνης

Το παρών στάλθηκε με FAX στο γραφείο τύπου του τηλεοπτικού καναλιού ΑΛΦΑ καθώς και στο ΕΣΗΕΑ, παρότι δεν περιμένουμε και ιδιαίτερη κατανόηση.



25 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Εξαφανισμένων Παιδιών

2008-05-27T21:14:15.919+03:00

Διαβάζω πολύ στο internet, στα Eλληνικά, Ρώσικα και Αγγλικά. Μπαίνω σε διάφορα σάιτ, επίσημα ( Interpol, Χαμόγελο του Παιδιού, Missing and Murder Children, poiski.ru ) και ανεπίσημα.2 χρόνια, 3 μήνες, 24 μέρες μετά από την εξαφάνιση (που έγινε αφάνιση) του Αλέξανδρου από την Βέροια, βλέπω φωτογραφίες των παιδιών που εξαφανίστηκαν ή δολοφονήθηκαν. Έβγαλα μερικά συμπεράσματα , διαβάστε αν ενδιαφέρεστε.α) Σε κάθε κράτος ζούν οικογένειες, που ξυπνάνε κάθε πρωί με την ελπίδα να μάθουν σήμερα τί έγινε με το παιδί τους, και ξαπλώνουν το βράδυ με την πικρή σκέψη ότι ακόμα μια μέρα πέρασε και τίποτα. Σχεδόν πάντα είναι δυσαρεστημένοι από το πόρισμα της ερεύνας, γιατί ότι και να κάνουν οι αρχές φαίνεται λίγο. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πληγωμένοι, απογοητευμένοι και στην καλύτερη περίπτωση προσπαθούν να συνεχίζουν την καθημερινή τους ζωή. Όλους μας σώζει η ρουτίνα - η ουσία της ζωής έχει εξαφανιστεί μαζί με το χαμένο παιδί. Μερικοί βρίσκουν παρηγοριά στην θρησκεία, δεν είναι λίγοι αυτοί που απευθύνονται σε μέντιουμ και γενικά παραφυσικές καταστάσεις. Όμως να μην ξεχνάμε, τα παιδιά χάνονται σε αυτόν τον κόσμο και από "ανθρώπινα" χέρια, γι'αυτό ας βρούμε μέσα μας το κουράγιο να συνεχίζουμε με θέσμικους τρόπους, ακόμα καί όταν οι ίδιοι οι θεσμοί μας περιφρονούν.β) Πιστεύω ότι σχεδόν πάντα οι οικογένειες που χάνουν τα παιδιά τους γίνονται θύματα προκαταλήψεων διαφόρων ειδών. Στην δική μας περίπτωση πολύ κακό ρόλο έπαιξε και η ξένη καταγωγή μας όπως επίσης και το ότι ο συζυγός μου δεν ήταν ο φυσικός πατέρας του Αλέξανδρου. Σχετικά με την ξενοφοβία διάβασα μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα που έγινε στο Χάρβαρντ η οποία αποδεικνύει ότι η προκατάληψη για τους ξένους βρίσκεται στο υποσυνείδητο. Αυτός που εκδηλώνει βίαιη συμπεριφορά προς τους ξένους, απλούστατα δεν τους θεωρεί ανθρώπους. Αφού οι προκαταλήψεις βρίσκονται στο υποσυνείδητο , λίγοι καταβάλουν προσπάθεια να χαλιναγωγήσουν τα ένστικτά τους. Γι'αυτό οι περισότεροι έχουν μέσα τους την σκέψη, ότι οι γονείς "φταίνε" για την απώλεια του παιδιού, π.χ. δεν το πρόσεχαν αρκετά. Θυμάστε το ηλίθιο δημοψήφισμα στο internet για τους γονείς της Madleen, και διάφορα άλλα σχόλια; Αυτό πάντα θα το πούνε, κακόμοιροι συμπάσχοντες γονείς... Θα κλείσουμε τ' αυτιά μ[...]



Αντίστροφη μέτρηση

2008-04-14T13:01:45.151+03:00

Ευχαριστούμε όλους τους φίλους που μας έστειλαν τα σχόλια τους . Γνωρίζουμε ότι πολλοί άνθρωποι μας υποστηρίζουν άσχετα που δεν το εκφράζουν καθημερινά. Εμείς ξέραμε από την αρχή ότι μας περιμένει ένα μακροχρόνιο βασανιστήριο και γιαυτό τον λόγο κάναμε οικονομία δυνάμεων. Πιστέυουμε ότι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουμε την βοήθεια σας- να υψώσετε μαζί μας την φωνή σας απαιτώντας δικαιοσύνη- θα μας υποστηρίξετε. Προς το παρών η αργοκίνητη μηχανή της ελληνικής δικαιοσύνης έκανε επιτέλους την πρώτη κίνηση της. Το δικαστήριο με τους φονιάδες θα γίνει τον Σεπτέμβριο. Αν βάλουμε μέσα και τις αναβολές, ποιός ξέρει πότε θα τους δούμε στο ειδώλιο......
Εντωμεταξύ ξαναέρχεται άνοιξη, τα καθάρματα μεγάλωσαν, παίζουν μπάλα έξω, η ζωή τους προχωράει και είμαστε αναγκασμένοι να παρακολουθούμε από κοντά όλο αυτό το.........
Έχουμε όμως και ευτράπελα. Π.χ. ο "έγκριτος" τα έφτιαξε με την μητέρα ενός αλλοδαπού (δεν λέμε με ποιάν) . Οι γείτονες της, λένε οτι βρίσκεται σχεδόν καθημερινά στο σπίτι της, γιαυτό βλέπουμε το ανήλικο να τριγυρνάει έξω μετά τις 10 το βράδυ, που να πάει και αυτός...
Άντε να πάτε και για κουφέτα (στον λαιμό να σας κάτσουν). Εμάς μόνο μη ξεχνάτε, πείτε μας επιτέλους, που βάλατε τον Αλεξ; Μεταξύ όλων αυτών, την Παρασκευή είχαμε το πρώτο "κανονικό" δικαστήριο με τον Χίο. Ο ίδιος ο"κίτρινος δράκος" δεν ήρθε, έστειλε όμως μια έχιδνα (αυτό δεν είναι προσωπικό δεδομένο ε;), ο οποίος προσπαθούσε επί 2 1/2 ωρες να μας πείσει ότι ο γυιός μας ήταν "αδελφάρα" γιαυτό και "εξαφανίστηκε", και ο Χίος χάρη μας έκανε που δημοσίευσε την "αποκάλυψη", και δεν συμαζεύεται....
Να όμως που εμείς και το δικαστήριο είχαμε αντίθετη γνώμη. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να προσβάλει την μνήμη του άμοιρου Άλεξ, που το μόνο λάθος που έκανε ήταν οτι μπήκε στο μάτι της συμμορίας, που τον ξέκανε (ψύχραιμα κιόλας). Τώρα μας παίζουν τους αθώους...
Τέλος πάντων, μετά από την απόφαση της έδρας -17 μήνες φυλάκιση στον Χίο- ο "εισαγόμενος" δικηγόρος αντέδρασε στο στυλ "μήτσος βαρύμαγκας" (είχε και κομπολόι)
-"σιγά τώρα, αυτό εξαγοράζεται". Ξέρουμε, ξέρουμε για εσάς όλα εξαγοράζονται, μήπως έχετε συνείδηση; Μπα, γιατί να επιβαρύνετε τον εαυτούλη σας... Έπειτα με πολύ ξινά μούτρα μας έβγαλε ατελείωτο λόγο για τον ρατσισμό μας προς τους ομοφυλόφιλους και κατέληξε ότι η κοινωνία πάει κατά διαόλου (επειδή χάλασε το λευκό ποινικό μητρώο του χίου;). Δεν έχουμε τίποτα με τους γκέυ, μια χαρά παιδιά είναι, εκτός αν είναι πολύ επιθετικοί σαν τον άλλον...
Ο Χίος έκανε έφεση, πετάει "βαριά" υπονοούμενα ότι θα γίνει πιο δίκαιο δικαστήριο και εκεί "θα πέσουν οι μάσκες". Αυτός δεν κατάλαβε δύο πράγματα α) δεν πήγαμε σε πάρτυ μασκέ, προσπαθούμε να αντισταθούμε στο απίστευτο κύμα βρωμιάς προερχόμενο απο τον κίτρινο τύπο, και β) για τον ίδιο είναι παρά πολύ αργά, η μάσκα που φορούσε ο Χίος τόσα χρόνια έγινε ένα με το πρόσωπό του, και δεν θα την βγάλει ποτέ - για να μην σας τρομάξει.

Καλό Πάσχα φίλες και φίλοι, εμείς προετοιμαζόμαστε για το δικαστήριο με τον "γνωστό/ή ποινικολόγο". Πιστεύουμε ότι εκεί δεν θα μας λυντσάρουν, επειδή ο Αλέξανδρος δεν ήταν ομοφυλόφιλος...

Υ.Γ. Είδατε την εκπομπή του Λαζόπουλου με τον Πολύδωρα; Ναι βέβαια είχε πολύ γέλιο, αλλά αυτός αποφάσισε την μοίρα μας ..... Θα τον βρω "στην άλλη ζωή", και εγώ δεν ξέρω τι θα του κάνω



"Fighting the yellow dragon"

2008-03-07T22:11:37.128+03:00

Φίλες και φίλοι γειά σας. Το σημερινό μας κείμενο θα είναι συνέχεια του προηγουμένου. Όλη αυτή η ιστορία θα μπορούσε να έχει έναν τίτλο: "fighting the yellow dragon". Βασικά εμείς τον κίτρινο τύπο τον βλέπουμε σαν την λερναία ύδρα, αλλά δεν υπάρχουν στην μυθολογία και αναφορές για το χρώμα της ύδρας, γι'αυτό τον παρουσιάζουμε σαν τον δράκο.Τι νιώθεις πολεμώντας ένα τέρας, που του κόβεις τα πλοκάμια και αυτό βγάζει άλλα δέκα; Απελπισία και κούραση... Κάπως έτσι μπορούμε να περιγράψουμε την "θερμή" σχέση μας με την γνωστή κίτρινη φυλλάδα που προσπαθεί να μας εξοντώσει εδώ και εννάμιση χρόνο. Όσο και "μικροί" και "ασήμαντοι" να είμαστε δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Μπορεί σε κάποιους αυτό να φαίνεται σαν πείσμα και σαν άσκοπη κατανάλωση ενέργειας και χρημάτων. Τις συμβουλές του τύπου "ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη", "μην τους δίνεται σημασία", "πρέπει να δείξεται ανωτερότητα"(!) τις έχουμε ακούσει πολλές φορές. Από την πείρα μας μπορούμε να πούμε -με μεγάλη σιγουριά- ότι αυτές οι απόψεις δεν είναι σωστές. Η κιτρινίλα σαν γενικό φαινόμενο πρέπει να πολεμηθεί. Αυτή είναι η κοινωνική, συναισθηματική, ηθική και αν θέλεται αισθητική άποψή μας.Ποιός μας λέει ότι οι έννοιες "συνείδηση", "υπευθυνότητα", "εντιμότητα" είναι απαρχειομένες στην εποχή μας; Πολλοί προσπαθούν να μας περάσουν αυτήν την ιδέα αλλά πιστεύουμε ότι υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι- εκτός από εμάς- οι οποίοι δεν συμφωνούν με αυτά. Υπάρχει ακόμα η έννοια "τιμή"(από το τιμιότητα, για "κάποιους" που ίσως δεν καταλάβουν). Σε τι φταίμε εμείς ότι για τον δημοσιογράφο Στ. Χίο η λέξη τιμή είναι μάλλον μια έννοια αδιανόητη; Απ'ότι φαίνεται εμπέδωσε πολύ καλά την φράση "το έκανα από δημοσιογραφικό ενδιαφέρον, εκτελώντας το καθήκον μου". Ποιός του αναθέτει αυτά τα καθήκοντα; Ο ελληνικός λαός; Η κυρία κατίνα; Μήπως ο εκδότης του; (αλλά θα αφήσουμε τον τελευταίο). Και για τις τρείς μηνύσεις που κάναμε στην εφημερίδα εσπρέσο, ο εκδότης απαντάει ότι δεν έχει καμμία ιδέα για τα συκοφαντικά άρθρα και ασχολείται μόνο με τα οικονομικά ζητήματα της εφημερίδας. Όπως λένε και οι άλλοι, είναι μία κατάσταση "βαριάς άγνοιας". Μήπως αυτός ο κύριος αμφισβητεί οτι όποτε βγάζει το όνομά μου στο πρωτοσέλιδ[...]



Καλή Χρονιά σε όλους τους φίλους μας

2015-10-23T11:50:18.639+03:00

Φίλες και φίλοι γειά σας. Χρόνια πολλά και ότι επιθυμήτε για το 2008. Εμείς μόνο μία ευχή έχουμε. Να μάθουμε την αλήθεια για τον Αλέξανδρο. Σε λίγο θα κλείσουν δύο χρόνια από την ημέρα που τον χάσαμε και συνεχίζουμε να ζούμε τον εφιάλτη. Ο λόγος που δεν γράφαμε στο blog για αρκετό καιρό ήταν απλός. Κάναμε από δύο δουλειές ο καθένας μας.Νατέλα: Εμένα μου έτυχε διορισμός ως ωρομίσθια στον Ν.Κοζάνης. Είπαμε ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, αλλά την μισή ημέρα την περνάω στα λεωφορεία. Το απόγευμα ακολουθεί το ωδείο και μου μένει μόνο μία ημέρα την εβδομάδα, όπου συνήθως έχω δικαστήρια, ανακρίσεις κ.τ.λ.Όμως εξακολουθώ να διαβάζω τα σχόλια σας και τα άλλα blogs. Για όσους ενδιαφέρονται να πούμε με λίγα λόγια τα νέα μας.α) Δηλώνουμε υπεύθυνα ότι δεν θα έχουμε καμμία σχέση με οποιαδήποτε τηλεοπτική εκπομπή Σαββατιάτικη, Κυριακάτικη κ.τ.λ.( Παρασκευή εννοείται). Αρνηθήκαμε όλες τις προσκλήσεις, αλλά γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι αυτοί θα κάνουν- όπως πάντα, του κεφαλιού τους. Δεν έχουμε καμμία ευθύνη για ότι πούνε, επομένως δεν μπορούμε να δώσουμε εξηγήσεις για οτιδήποτε ακουστεί. Εμείς συνεχίζουμε να κρατάμε την ίδια γραμμή - οι ένοχοι ( εμφανείς και αφανείς ) πρέπει να τιμωρηθούνε παραδειγματικά, και η μοίρα του Αλέξανδρου πρέπει να γίνει γνωστή ( χωρίς "ασύμετρες" υπεκφυγές ).Εννοείται ότι καμμία εκπομπή δεν βοηθάει σ'αυτό, το μόνο που θέλουν οι "παντογνώστες" αυτοί, είναι να βοηθήσουν την τσέπη τους.β) Όμως μπροστά μου δεν είναι μόνο ένα δικαστήριο. Ορίστε το πρόγραμμά μας για την αρχή του χρόνου.Ιανουάριος:1] Εξέταση ως μάρτυρας στο Πταισματοδικείο. Θέμα: Μηνυτήρια αναφορά κατά των δραστών που παραλίγο να σκότωναν ακόμα ένα αγόρι ( Βλέπετε τοπικό τύπο, εφημερίδα "Βέροια" 22 Νοεμβρίου 2007 )2] Δικαστήριο κατά του του Σπ. Κ. ( "φοβερός"... ντέντεκτιβ που μας συκοφαντούσε στον τύπο)Φεβρουάριος: Δικαστήριο κατά του Κ.Π. (αστυνομικός (!!!) που μας συκοφαντούσε τον Μάιο του 2006). Ήδη τιμωρήθηκε από την υπηρεσία του.γ) Το μέλλον φαίνεται να είναι πολύ πλούσιο από δικαστήρια. Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι σχεδόν βρήκαμε το δίκιο μας. Η μήνυση κατά του περιβόητου Στ. Χ. (δημιο-γράφος) για τα απίστευτα δόλια άρθρα του, καθώς επί[...]



ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΝΑΤΕΛΑΣ ΙΤΣΟΥΑΙΝΤΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΙΑΙΝΗ

2007-10-10T19:52:46.332+03:00

Διαβάσαμε, πρόσφατα δημοσιευμένη στις εφημερίδες "7 ΕΠΤΑ" της Βέροιας και "ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ", μιάν αγγελία που μας αφορά. Σύμφωνα μ' αυτήν, "ομάδα ευαισθητοποιημένων πολιτών, που αποτελείται από καλλιτέχνες και επιχειρηματίες, προτίθεται να προσφέρει χρηματικό ποσό της τάξης των 400.000 ευρώ, σ' όποιον δώσει σαφείς πληροφορίες για την τύχη του ΑΛΕΞ".
Η αγγελία αυτή ΔΕΝ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, δεν έγινε σε συνεννόηση με μας και ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΕΙ την υπόθεσή μας.
Η αγγελία αυτή, που υπόσχεται ένα υπέρογκο ποσόν, δημιουργώντας εντυπώσεις, αν είχε σχέση με αληθινές προθέσεις υπαρκτών προσώπων, θα είχε δημοσιοποιηθεί με ένταση και σε έκταση, όπως αρμόζει σε χειρονομίες τέτοιας σημασίας...
Με την αγγελία αυτή, τα πρόσωπα που φέρονται να μεθοδεύουν όσα αντιλαμβανόμαστε, επιδιώκουν μάλλον τη σύγχυση, παρά τη διαφάνεια.
Επιθυμούν τον έλεγχο της έρευνας, παρά την αποτελεσματικότητά της.
Ερήμην μας, υπόσχονται χρήματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, εν ονόματι φιλανθρώπων ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, για να πετύχουν υπαρκτούς και προκαθορισμένους στόχους.
Δεν έχουμε καμμιά σχέση μαζί τους. Ούτε με τον κ. Τσούνη, της ομάδας της κ. Αντωνοπούλου (που πρόσφατα αποκαλύφθηκε με το εκδοθέν σύγγραμμά της), ούτε με τους συνακολούθους του (Μαυρίκη και Σία). Αυτόκλητοι υπερασπιστές της υπόθεσής μας, μετέρχονται περίεργες μεθοδεύσεις, επιδιώκοντας κάτι, που απέχει πολύ από την αλήθεια και τη νέμεση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟΣ, ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ.
Ζητούμε τη βοήθεια κάθε αληθινού ανθρώπου που διαθέτει ζώσα συνείδηση, μας είναι πολύτιμη στην πορεία μας προς την αλήθεια και τη δικαιοσύνη. Γι' αυτό καταφύγαμε στη λαική ευαισθησία και ζητήσαμε την αρωγή των απλών ανθρώπων. Επιμένοντας σ' αυτή την επιλογή, σας καλούμε να παραμείνετε δίπλα μας, και να ενημερώνεστε υπεύθυνα και αυθεντικά απο εμάς τους ίδιους, στη διεύθυνση: http://natela-veria-gr.blogspot.com



Με αφορμή δηλώσεις της κ. Αντωνοπούλου στο MEGA

2007-09-23T20:30:03.114+03:00

Η κυρία Αντωνοπούλου προβαίνει σε δηλώσεις και εκτιμήσεις, που σχετίζονται με την υπόθεσή μας, προκαλώντας σύγχυση και δημιουργώντας ερωτηματικά για τις προθέσεις της.
Οφείλουμε, κατόπιν τούτου, να διασαφηνίσουμε, ότι η κυρία Αντωνοπούλου ενεργεί ιδιωτικά, και δεν μας εκπροσωπεί καθ' οιονδήποτε τρόπο, καθώς, δεν είναι-εδώ και πολύ καιρό-τεχνική μας σύμβουλος.
Εχοντας αποτιμήσει οριστικά τη συμβολή και την εν γένει στάση της στην υπόθεσή μας, αδυνατούμε πλέον να παρακολουθήσουμε τις παλινωδίες των σκέψεων και απόψεών της, που κινούνται σε ακραίες και αντιθετικές θέσεις κάθε φορά.
Την καλούμε, λοιπόν, να σεβαστεί την κατάστασή μας, αλλά και την επαγγελματική της ιδιότητα, και να επιδείξει αυτοσυγκράτηση, χάριν της αλήθειας και της δικαιοσύνης.

Νατέλα Ιτσουαίντσε-Δημήτρης Σιαίνης,
Απόγευμα της Κυριακής,23 Σεπτεμβρίου 2007

*Με αφορμή δηλώσεις της κ. Αντωνοπούλου στο MEGA , στην εκπομπή του κ. Χασαπόπουλου, το πρωί της ίδιας μέρας.



Παρασκευή και 14-Εφιάλτης στο δρόμο των Αγγέλων (Πάλι Παρασκευή;)...

2007-09-15T11:05:16.610+03:00

Τολμήσαμε και βγήκαμε με αυτήν την επικεφαλίδα γιατί βλέπουμε ότι αναπόφευκτα οδηγούμαστε να γίνουμε σήριαλ τρόμου. Κανονικά όλα, πρίκβελ, ριμέικ και σίκβελ....Το περιμέναμε από τον Αύγουστο. Μόλις η Νατέλα έλαβε κλήση να παρουσιαστεί ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών Θεσαλονίκης στις 24/9, την ίδια ώρα με τους κατηγορούμενους "για να δώσουν κάθε διευκρίνηση", αμέσως καταλάβαμε ότι δεν γλυτώνουμε τις κάμερες.Οι εκλογές θα περάσουν, οι φωτιές σβήστηκαν, επομένως δεν θα έχουνε σταθερό θέμα για να "μασάνε"!Πάντως περιμέναμε περισσότερη λεπτότητα από τους "πρωταγωνιστές" της υπόθεσης. Νομίζαμε ότι η έναρξη του κανιβαλισμού Νο 2 θα γίνει στις 24/9. Και γι'αυτόν τον λόγο σήμερα το πρωί δεν ξέραμε τι να κάνουμε, να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε στον κόσμο τι γίνεται ή να κλαίμε από την αγανάκτησή μας; Όποιος δεν είναι ενημερωμένος μπορεί να αναρωτηθεί. "Γιατί;" Ε να, χθές στην Αθήνα έπιασαν μια συμμορία ανηλίκων, η οποία ξυλοκοπούσε άλλους ανηλίκους με σκοπό να τους κλέψουν τα κινητά τους ή οτιδήποτε άλλο βρούν επάνω τους.Δεν το συζητάμε, αυτό είναι κακό, αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι πιο ενδιαφέρον από άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, που σίγουρα συμβαίνουν καθημερινά.Βig deal, θα πείτε εσείς. Όμως ένας από τους ανήλικους "έτυχε" να είναι ο ανήλικος βορειοηπειρώτης, ο οποίος είναι κατηγορούμενος για την δολοφονία του γιού μας.Το τηλέφωνο χτυπούσε ασταμάτητα, πολλοί ήταν δημοσιογράφοι που ήθελαν να πάρουν την γνώμη μας γι'αυτό το περιστατικό. Εμείς δεν καταλαβαίνουμε γιατί πρέπει να το σχολιάσουμε. Για μας η συμετοχή του βορειοηπειρώτη σε μια συμμορία δεν αποτελεί έκπληξη.Εκεί, στα κανάλια, έγινε λάθος προσέγγιση. Έλεγαν για ένα ευαίσθητο παιδί που όλο κλαίει, που βρίσκεται σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση κ.τ.λ. Χωρίς να θέλουμε να φανούμε αναίσθητοι πρέπει να πούμε ότι είμαστε παγερά αδιάφοροι για ότι έγινε στην Αθήνα χθες με αυτήν την συμμορία.Εμείς επιμένουμε να ασχολούνται οι αρχές με την υπόθεσή μας και όχι οι δημοσιογράφοι, έγκριτοι και μή. Και αυτό επειδή πολλές φορές δίνεται μεγαλύτερη σημασία σε κάποια δευτερέυοντα γεγονότα (σαν το χθεσινό) και [...]



Απροσδόκητη ανακάλυψη!

2007-07-15T22:00:05.215+03:00

Σαν αρχάριοι, δεν μπορούμε να μην εκφράσουμε τον θαυμασμό μας μπροστά στην τεχνολογία. Μπορείς να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου, την ζωή σου, με πολλούς φίλους έστω και άγνωστους. Στην δική μας περίπτωση ευχαρίστως μοιραζόμαστε την καθημερινότητά μας και με τους εχθρούς μας. Θα ρωτήσετε ποιούς εχθρούς μπορεί να έχει μία απλή μάνα που έχασε το παιδί της. Κι όμως...Δεν γράφαμε στο blog επειδή η Νατέλα έδινε εξετάσεις για την αναγνώριση του πτυχίου της. Επίσης στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο της ασχολούταν με έρευνες στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας σχετικά με ένα σκανδαλώδες συμβάν που έλαβε μέρος στην Βέροια το 2004. Χρειαζόταν να ξεφυλλίσει όλες τις τοπικές εφημερίδες Μαίου και Ιουνίου της συγκεκριμένης χρονιάς. Κάθε φορά που η Νατέλα καθόταν στην αίθουσα ανάγνωσης, δίπλα έπαιζε στα κομπιούτερ μια παρέα παιδιών, σχεδόν πάντα η ίδια. Μερικοί της φαίνονταν γνωστοί. Όλη η παρέα ανήκει στην κατηγορία.... πως να το εκφράσουμε.... "ελευθέρας βοσκής" ας τους πούμε.Μάλλον δεν έχουν κομπιούτερ στο σπίτι, μάλλον δεν μπορούν να πάνε στο ίντερνετ καφέ αλλά εντάξει η βιβλιοθήκη τους επιτρέπει να παίζουν εκεί λιγάκι.Χθές Σάββατο 14 Ιουλίου η Νατέλα έκατσε πολλές ώρες στην βιβλιοθήκη, θέλοντας να ολοκληρώσει την έρευνά της. Μπροστά στα κομπιούτερ έκατσε πάλι η συγκεκριμένη παρέα παιδιών, η οποία έριχνε λοξές ματιές προς το μέρος της Νατέλας. Προς μεγάλη της έκπληξη, η Νατέλα αναγνώρισε μεταξύ αυτών, ένα παιδί το οποίο εμείς ψάχνουμε από πρόπερσι τον Μάρτιο. Από τότε δεν τον έχει ξαναδεί και γι'αυτό άρχισε να παρατηρεί την παρέα πολύ προσεκτικά. Και να τι έγινε. Μετά από την άφιξη ενός μικρού αλβανού, ο οποίος είναι παρέα του κατηγορούμενου ανήλικου αλβανού, τα υπόλοιπα παιδιά σηκώθηκαν και έφυγαν. Όμως ο αλβανός δεν έμεινε μόνος του για πολλή ώρα.Προς μεγάλη της έκπληξη η Νατέλα είδε να μπαίνει στην αίθουσα ο μεγαλύτερος από τα δύο κατηγορούμενα αδέλφια, αυτός που σύμφωνα με τις μαρτυρίες του αλβανού και του βορειοηπειρώτη, τους απαγόρευσε να καλέσουν ασθενοφόρο όποτε χτύπησαν τον Άλεξ. Κοίταξε αδιάφορα την Νατέλα και έκατσε κάτω από την μύτη της. Κατά [...]



Οι "εντολοδόχοι" και η τηλεόραση

2007-06-27T13:40:08.892+03:00

Με απέραντη αγανάκτηση μέσα στην ζέστη, παρακολουθούμε την 325η απόπειρα της τηλεόρασης να ανεβάσουν τα νούμερα της τηλεθέασης, εκμεταλλευόμενοι τον δικό μας πόνο. Συγκεκριμένα μιλάμε για την εκπομπή "πρωινός καφές" της κ. Ελ. Μελέτη.Καλά τόσο χάλια πηγαίνουν οι δουλειές τους; Από την αρχή νομίζαμε ότι ήταν κάτι παροδικό και θα σταματήσει. Την 25η Μαίου, η Νατέλα βγήκε τηλεφωνικά στην συγκεκριμένη εκπομπή με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των εξαφανισμένων παιδιών, και μεταξύ των άλλων επέπληξε με ήπιο τρόπο τους παρουσιαστές της εκπομπής, λέγοντας τους, ότι οι "σημαντικές πληροφορίες" που αναφέρονται στην εν λόγω εκπομπή ανήκουν σε μέντιουμ, και τους παρακάλεσε να προσέχουν γενικώς ποιούς βγάζουν στην εκπομπή και τι λένε.Εμείς ακόμα δεν ξεπεράσαμε τον περσινό εφιάλτη όπου η παραμικρή λεπτομέρεια της υπόθεσης παιζόταν στην τηλεόραση με αποτέλεσμα η έρευνα (έστω και πρόχειρη) που γινόταν, να χαλάσει εντελώς. Ακόμα θυμόμαστε την περίφημη εκπομπή του κ. Καρατζαφέρη με την δημοσιογράφο κ. Πολατίδου να σκάβει στο χώμα, να χώνει εκεί το μικρόφωνο και να λέει "μυρίζει πολύ εδώ " (το μικρόφωνο πιάνει μυρωδιές;). Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει ξανά κακόγουστο πανηγύρι, ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή όπου περιμένουμε να ασκηθούν διώξεις. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να βγαίνει δήθεν με "εντολή της Νατέλας"και να λέει "ξέρω που βρίσκεται το παιδί αλλά δεν λέω σε ποιά κατάσταση". (Αυτή περίπου η φράση έχει γίνει και πρωτοσέλιδο σε εφημερίδα πανελλαδικής κυκλοφορίας πριν από πολλούς μήνες, το θυμάστε;). Εμάς μας φαίνεται ότι όλη αυτή η κακοστημένη παράσταση πηγαίνει σε grand finale "αλα Πολατίδου".Σχετικά με όλα αυτά θέλουμε να κάνουμε την εξής δήλωση:α) Σήμερα ή αύριο θα σταλθεί με φάξ επίσημο έγγραφο πρός την εκπομπή "πρωινός καφές" με την απαίτηση να σταματήσουν την άσκοπη παραπληροφόρηση του κόσμου και μάλιστα χωρίς την δική μας συγκατάθεση. Σε περίπτωση που η εκπομπή θα επιμείνει επιφυλλασόμαστε να ασκήσουμε τα νομικά δικαιώματά μαςβ) Να πάψουν επιτέλους διάφοροι μέντιουμ, ραβδοσκόποι και οραματιστές να παίζουν με τις ψυχές μας[...]



Pour nos amis francophones

2007-06-25T20:17:58.535+03:00

L’engagement des poursuites pénales, pour infraction du devoir, conte cinq officiers de la Police Nationale qui ont manié initialement l'affaire de disparition du petit garçon de onze ans, Alex, a commandé au parquet de Veria, le procureur général Theodoros Strogylis.
Il s'agit de cinq officiers supérieurs de la Police Nationale Grecque - entre ceux-ci, l'ex- directeur de police de Veria – qui avaient examiné des le premier instant l’affaire retentissante de la disparition du jeune garçon.
Avec cet ordre d’'exercice des poursuites au détriment des personnes considérées, l'enquête du ministère public, attribuée septembre passé au procureur général de Thessalonique Zacharia Mourati, avec objet, la recherche pour omissions pendant le stade de l’instruction préalable de l'affaire, a aboutit.
Comme il en résulte des dépositions commises au fonctionnaire supérieur du ministère public par les parents d'Alex, policiers, journalistes et autres, les officiers en question ont pris du retard sur l’interrogatoire des cinq mineurs mêlés à l'affaire de disparition d’Alex.
Selon M. Strogylis, "les cinq mineurs étaient des suspects, puisque ils faisaient partie de l'environnement direct d'Alex". Selon le directeur du parquet, "lorsqu'ils ont été appelés à l’interrogatoire en mai, ils ont donné des dépositions simples, tandis qu'il fallait, conformément au code de procédure pénale, qu'ils déposent en tant que suspects".
Encore, il résulte que les policiers n'ont pas réalisé une enquête opportune à la maison inhabitée de la rue d’ Elli, où, conformément au dossier d’accusation, les cinq mineurs ont transporté initialement le corps inanimé d'Alex.
Après l'exercice des poursuites une enquête préliminaire commencera, pour qu'il soit étudié s’il y a des indices que les cinq officiers ont agit avec ruse. Dans le cadre de la même enquête a été examinée, également, l'éventualité de mélange à l'affaire de disparition, de circuits de pédérastie, mais cela n’a pas été prouvée, résultat d’un refus constant de la part de la police d’enquêter a ce niveau la.



"Ζητήται ένα καλό παιδί για μπάτσες"

2007-06-17T23:27:37.063+03:00

Φίλες και φίλοι,Τι είναι αυτά που βλέπουμε και ακούμε;Πάλι στο προσκήνιο το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Βγήκε στην δημοσιότητα περσινό βίντεο με τον εκπαιδευμένο Αρχιφύλακα να αναβιώνει τακτικές των Ες-Ες και της Ιεράς Εξέτασης (μπορούμε να πούμε και της KGB επίσης ), βάζοντας τους δύο αλλοδαπούς να χτυπάνε ο ένας τον άλλο. Κατά τις μαρτυρίες ενός από τους αλλοδαπούς, και ο ίδιος ο Αρχιφύλακας είχε ενεργό ρόλο στα... χαστούκια. Ο κ. Πολύδωρας εκφράζει την απορία του για το χρονικό σημείο όπου εμφανίστηκε το βίντεο αυτό.Και εμείς έχουμε απορίες , για να μην πούμε ότι έχουμε μπερδευτεί άσχημα. Γιατί;Η απάντηση είναι απλή. Πέρυσι το ίδιο καλοκαίρι όπου γίνονταν αυτές οι αδικίες στην Αθήνα (και μάλιστα για όχι σοβαρό λόγο), εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη είδαμε την Αστυνομία μας να συμπεριφέρετε στους κατηγορούμενους για ανθρωποκτονία, εντελώς διαφορετικά. Δηλαδή φιλικότατα, με όλα τα πρωτόκολλα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, λες και οι εδώ αστυνομικοί ανήκουν στην αδελφότητα του Αγίου Φραγκίσκου.Γιατί εμείς τότε, φροντίσαμε να μάθουμε όλο το παρασκήνιο της περίφημης 20ωρης ανάκρισης. Έχουμε όλο το δικαίωμα να αμφισβητούμε τα λόγια των 5 ανηλίκων ότι τους έβαλαν να ομολογήσουν με την βία.Μετά την ξαφνική ομολογία του βορειοηπειρώτη για την δολοφονία απο τους 5, στις 28 Μαίου, οι αστυνομικοί ζήτησαν οδηγίες απο τον εισαγγελέα (δεν έχουμε ακόμα το όνομά του αλλά θα το μάθουμε), ο οποίος μάλλον αισθανόταν κουρασμένος βραδιάτικα και είπε: "Αφήστε τον τώρα να πάει σπίτι του και αύριο βλέπουμε". Νομίζετε ότι μάζεψαν τους ανίληκους την επόμενη μέρα το πρωί; Κάνετε λάθος. Μεσολάβησαν ακόμα τρείς ημέρες και μέχρι τώρα δεν μπορούμε να μάθουμε τί έγινε σ'αυτό το χρονικό διάστημα. Την τέταρτη (4) μέρα τους μάζεψαν επιτέλους. Οι τρείς (σκληροπυρηνικοί) πήγαν στην Θεσσαλονίκη όπου τους κράτησαν είκοσι ώρες. Τώρα αυτοί οι τρείς λένε ότι τους απειλούσαν με όπλο, τους έδιναν χαστούκια, τους είχαν συνέχεια μπροστά σε μία λάμπα και διάφορες άλλες τέτοιες κινηματογραφικές ανατριχίλες.Η Νατέλα είχε μιλήσει ξεχωριστά και σε διαφ[...]



Η έκθεση του Ζαν Μιγκέλ Πετί και το ψήφισμα για τον Αλέν Ρεμύ

2007-06-12T19:52:22.180+03:00

Φίλες και φίλοι,Διαβάζουμε όλα τα σχόλια και τα e-mail που μας στέλνετε και θα προσπαθήσουμε σήμερα να απαντήσουμε στις πιο συχνές ερωτήσεις και αναφορές που γίνονται.α) Συχνά διαβάζουμε e-mail που λένε για άλλα εξαφανισμένα παιδιά. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να βρει την σχετική στατιστική στην ιστοσελίδα του "Χαμόγελου του παιδιού " (www.hamogelo.gr ). Στην διάρκεια αυτού του ενάμιση χρόνου τρεις φορές είχα ακούσει κάποιες φράσεις εντελώς απαράδεκτες, όπως " Τι θέλεις και βγαίνεις συνέχεια στα Μ.Μ.Ε. και κατηγοράς την αστυνομία " ή όπως " Πολλά παιδιά εξαφανίστηκαν και μόνο εσύ έκανες τέτοια φασαρία ". Αυτά τα λόγια τα άκουσα και από αστυνομικό μάλιστα.Η γνώμη μου όμως δεν αλλάζει. Μακάρι όλοι οι γονείς των εξαφανισμένων παιδιών να έκαναν την ίδια με μένα δουλειά. Τότε δεν θα υπήρχαν τα περιθώρια για όλα αυτά τα περίεργα που συμβαίνουν τώρα. Και βέβαια έχουμε ασχοληθεί και με τα άλλα εξαφανισμένα παιδιά. Από πέρυσι ακόμα έχουμε διαβάσει την σχετική έκθεση του ειδικού απεσταλμένου του ΟΗΕ Ζαν Μιγκέλ Πετί, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2005 μετά απο εντολή του Κόφι Ανάν, και παρέδωσε την έκθεσή του στις αρχές Απριλίου 2006. Κατά την διάρκεια της παραμονής του, ο κ. Πετί συναντήθηκε με τουλάχιστον πέντε Υπουργούς και με πάνω από 100 αρμόδιους παράγοντες. Τα στοίχεια πάνω στα οποία ο κ. Πετί βασίζει την έκθεσή του, του τα παρέδωσαν τρία Υπουργεία , το Υπ. Δημόσιας Τάξης, το Υπ. Δικαιοσύνης και το Υπ. Υγείας.Στην έκθεσή του ο κ. Πετί επισημαίνει ότι τα παιδιά που έχουν προωθηθεί στην πορνεία ξεπερνούν τα 1600, ενώ περισσότερα από 200 έχουν καταλήξει στην "παιδοφιλική αγορά". Τα παράνομα κυκλώματα λειτουργούν σε "καλά οργανωμένα δίκτυα", αρκετά εκ των οποίων λειτουργούν με την υποστήριξη και την συμμετοχή της ελληνικής αστυνομίας!!Ο κ. Πετί αναφέρει ότι εκλείπει η "πολιτική βούληση" ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για να περιοριστεί η παράνομη διακίνηση ανηλίκων.Στο 24σέλιδο πόρισμα του, ο κ. Πετί κάνει αναφορά στις παράνομες υιοθεσίες όπου γράφει ότι "βέβαιη θεωρήται η συμμετοχή Ελλήνων στο διε[...]



Για την Αμαλία

2007-06-04T20:38:46.483+03:00

Μέσω των φίλων bloggers μάθαμε την τραγική ιστορία της Αμαλίας Καλυβίνου. Προτάθηκε η 1 Ιουνίου να είναι η "Ημέρα της Αμαλίας ". Θα συμπληρώναμε ότι πρέπει να είναι η "Ημέρα της αναλγησίας του κράτους ".
Ένα κράτος που στην ουσία καταδίκασε την άτυχη Αμαλία και της στέρησε το δικαίωμα της ζωής. Η οικογένεια της Αμαλίας καλά έκανε που προσπάθησε να δείξει την αληθινή εικόνα που κυριαρχεί στο Ελληνικό Δημόσιο στον τομέα της Υγείας. Εμείς προσπαθούμε να δείξουμε το ίδιο στον τομέα της προστασίας του Πολίτη, όπου το κράτος μας κοροιδεύει εδώ και ενάμιση χρόνο.
Καταλαβαίνουμε απόλυτα τους ανθρώπους της νεαρής κοπέλας, και τους ζητάμε να μην σταματήσουν τον αγώνα τους. Για όλους τους υπόλοιπους πρέπει να καταδείξουμε την πικρή αλήθεια. Μην περιμένετε και πολλά από τον κρατικό μηχανισμό. Κάπου έχουν πιαστεί τα γρανάζια του. Ότι μπορεί να γίνει, θα γίνει από τα δικά μας χέρια και μόνο.
Αξίζει ένας έπαινος σε όλους αυτούς που βγαίνουν και υψώνουν την φωνή τους, για να μην ξεχνάνε μερικοί ότι το κράτος δεν είναι μόνο για τους πολιτικούς, αλλά και για τους Πολίτες.
Ευχόμαστε τα μάτια της Αμαλίας να κυνηγάνε όλους αυτούς τους ασυνείδητους, που χωρίς ίχνος ανθρωπιάς δεν θέλησαν να την βοηθήσουν, ενώ μπορούσαν....
Καλό ταξίδι Αμαλία

Νατέλα-Δημήτρης



"Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι"

2007-05-21T10:35:01.416+03:00

Σήμερα Κυριακή στις 13:04 δεχτήκαμε μια κλήση από τον αριθμό 2105707481, γνωστού τηλεοπτικού καναλιού που έχει βγάλει μια περιουσία, στην πλάτη του παιδιού μας, Άλεξ. Μια κυρία, μας ρώτησε χωρίς πολλές... περιστροφές, "αν είχαμε κάποιο φραστικό επεισόδιο με κάποιον από τους ανήλικους". "Ποιός το λέει αυτό;" ρωτήσαμε αμέσως. "Η οικογένεια των Ελλήνων" ήταν η απάντηση. (Να υποθέσουμε δηλαδή, ότι υπάρχει "ανοιχτή γραμμή" και "πάρε-δώσε" μεταξύ τους;). "Ναι τον εξύβρισα και είμαι υπερήφανη που δεν φοβάμαι να το πω" ήταν η απάντηση της Νατέλας. "Δεν μετανιώνω γι'αυτό, και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτοί που κατηγορούνται για την δολοφονία του παιδιού μου, μπορούν να περνάνε συνέχεια έξω από το σπίτι μου προκαλώντας με, (μήπως κάποιοι τους έχουν τάξει κάτι για να το κάνουν αυτό;) και εγώ δεν μπορώ να τους πω ούτε λέξη, και πρέπει να κάνω ότι δεν με ενοχλεί η παρουσία τους".
Στην συνέχεια, ο Δημήτρης προσπάθησε να... επαναφέρει τους δημοσιογράφους και να τους υποδείξει το ....χαμένο δάσος που δεν μπορούν να δούνε: "Η είδηση είναι ότι ο Άλεξ είναι εξαφανισμένος εδώ και ενάμιση χρόνο και δεν υπάρχει ούτε ίχνος του, και όχι αν εξυβρίσαμε τον ανήλικο ο οποίος μάλιστα κατηγορείται για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως". Επίσης δεν παραλείψαμε να πούμε στην κυρία, ότι πιθανών αύριο αυτός ο ανήλικος να σκοτώσει το δικό της παιδί (είμαστε σίγουροι ότι δεν της πέρασε ποτέ από το μυαλό αυτή η σκέψη...).
Κάνοντας έναν πρόχειρο απολογισμό λοιπόν έχουμε:
-Τηλεοπτικά κανάλια πλούτισαν σε βάρος του χαμένου παιδιού μας
-Οικογένειες κατηγορουμένων βολεύτηκαν
-H απόρριτη δικόγραφια πουλιέται από επιτήδειους
-"Εγκριτοι" προσπαθούν να οικονομήσουν από την υπόθεση εξαφάνισης του Άλεξ
-Διάφοροι τύποι έκαναν την λεζάντα τους
-Οι κατηγορούμενοι μπορούν να μας προκαλούν και να μας βρίζουν χυδαία(Η δημοσιογράφος Χατζηγεωργίου Αλεξάνδρα είναι αυτήκοη μάρτυρας)
-Τα κανάλια μπορούν να ρίχνουν λάσπη παίζοντας επί πολλές ημέρες το "ψάξτε τον πατριό"
-Δημοσιογράφοι μπορούν να σκάβουν μέσα στην νύχτα, κρατώντας στα χέρια σκίτσο από "δήθεν" μέντιουμ.
Και αυτοί πού έχουν αναλάβει την ενημέρωση του κόσμου, αντί να ασχολούνται με την αναλγησία της αστυνομίας και του κρατικού μηχανισμού, ο οποίος δεν μπορεί να δώσει καμία απολύτως βοήθεια στον απλό πολίτη, και υπάρχει μόνο για να προστατεύει τους "εκλεκτούς", ασχολούνται με το τι κάνει η Νατέλα. "Νιώθω ιδιαίτερα κολακευμένη που ξεπερνάω και την διεθνή επικαιρότητα" λέει η ίδια.
Όπως και να'χει, έτσι δείχνουν το δημοσιογραφικό τους επίπεδο...
Α, και κάτι άλλο. Το "περιστέρι"στεναχωρέθηκε αφάνταστα. Τρέχει σε όλη την Βέροια με εκτυπωμένο το κείμενο από το μπλογκ μας, και λέει παντού πως είναι ύποπτο ότι η Νατέλα δεν θέλει να ασχολείται αυτός με την έρευνα.
Μάλιστα υποστηρίζει, ότι "θα βγεί στα κανάλια και θα το πεί αυτό". Προλαβαίνοντας τον, δηλώνουμε υπεύθυνα : "Ναι κύριε, δεν θέλουμε να ασχοληθείς. Θέλουμε να ασχοληθεί η αστυνομία(όταν επιτέλους αποφασίσει να το κάνει), και όχι μέντιουμ,ούτε οραματιστές, ούτε δημοσιογράφοι, ούτε νυχτόβιοι τύποι, ούτε θαμώνες μπάρ κ.τ.λ.
Χώρια που όπως αναφέρεται σε όλα τα αστυνομικά εγχειρίδια και όπως διδάχθηκε στα πρόσφατα σεμινάρια για την ΕΛ.ΑΣ. , οι αυτόκλητοι εθελοντές, αυτόματα μπαίνουν στην λίστα των υπόπτων. Όπως λέει και η αστυνομική στατιστική, πολύ συχνά αυτά τα άτομα έχουν άμεση σχέση με την υπόθεση και προτείνοντας βοήθεια, προσπαθούν να μάθουν σε ποιό σημείο βρίσκονται οι αστυνομικές έρευνες.



Μας περνάνε για κορόιδα!

2007-05-18T18:25:57.938+03:00

Το σημερινό κείμενο είναι εμπνευσμένο από τις τελευταίες ειδήσεις που διαβάζουμε στο διαδύκτιο.
α) Με έκπληξη διαβάσαμε ότι "μεγάλο δικηγορικό γραφείο της Ευρώπης ενδιαφέρεται για την υπόθεση μας" και σπεύσαμε να μάθουμε λεπτομέρειες.
Όπως πάντα, η είδηση αποτελούσε το δέκα τοις εκατό της αλήθειας. Απλούστατα ένας δικηγόρος από το Βέλγιο βρέθηκε για μία ημέρα στην Αθήνα, για τις δουλειές του γραφείου που εκπροσωπεί, και ρωτήθηκε για την υπόθεση μας. Φυσικά, σαν ευγενικός άνθρωπος εξέφρασε ενδιαφέρον και συμπαράσταση, Αυτό και τίποτα παραπάνω.
β) Μα για όνομα του Θεού. Μάλλον όντως χρειαζόμαστε βοήθεια ψυχαναλυτή. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να καταλάβουμε τα αινιγματικά κίνητρα με τα οποία βγάζουν αποφάσεις το ΕΣΗΕΑ και το ΕΡΣ.
Έχουν δίκιο όταν "πρόστιμα συνολικού ύψους 220.000 ευρώ επέβαλε το ΕΣΡ για την αντιδεοντολογική κάλυψη της υπόθεσης του πρώην διοικητή του ΙΚΑ Γ. Βαρθολομαίου".
Συμφωνούμε, ότι ο κ. Βαρθολομαίος ήταν ένα πολύ πιό σημαντικό πρόσωπο για το κράτος, απ'ότι είμαστε εμείς οι απλοί και αναλώσιμοι πολίτες της "Wonderland" και σαφώς, το ΕΣΡ έχει κάθε δίκιο να τον υπερασπίζεται (μετά μάλιστα, απ'ότι ειπώθηκε στα κανάλια για την υπόθεση του) και πάλι όμως σαν απλοί πολίτες δεν καταλαβαίνουμε, (εδώ θέλουμε τον ειδικό γιατρό-αναλυτή) , γιατί δεν γίνεται το ίδιο για παρόμιες και πολύ πιο κραυγαλέες παρανομίες από τα ΜΜΕ , όπως
-παρέμβαση στην ιδιωτική ζωή,
-δυσφημιστική αναφορά σε συγγενικά πρόσωπα,
-ανακοίνωση αποσπάσεων καταθέσεων με χρήση του πρώτου προσώπου,
-υποκατάσταση των ανακριτικών αρχών.
Προσωπικά μπορούμε να συμπληρώσουμε, ότι πολλές φορές η εμφάνισή μας στα κανάλια ήταν προιόν μεγάλης πίεσης και ελαφρού εκβιασμού ( όχι ότι προσπαθούμε να δικαιολογηθούμε σε κάποιους, αλλά πρέπει κάποια στιγμή να γίνει γνωστή και η αλήθεια).
Απευθυνθήκαμε με φαξ στο ΕΣΗΕΑ και το ΕΡΣ αλλά καμιά απάντηση δεν πήραμε, κανένας φραγμός δεν μπήκε, για...πρόστιμα ούτε καν λόγος να γίνετε, και έτσι οποιοσδήποτε "κανίβαλος " μπορεί να ροκανίζει τα κόκαλλα μας ότι ώρα θέλει.
Χώρια που - το σημαντικότερο - η έρευνα πληγώθηκε ανεπανόρθωτα. Στις 19 Απριλίου είχαμε στην Βέροια τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ κ. Σόμπολο, ο οποίος στον λόγο του έσπευσε να διαχωρίσει την θέση του από τα ΜΜΕ, λέγοντας ότι " ο χειρισμός της υπόθεσης Άλεξ απο τα media ήταν απαράδεκτος " αλλά αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα επ'αυτού. Γιατί τότε είναι πρόεδρος; Μια ερώτηση κάνουμε...
γ) Τον ίδιο ψυχαναλυτή θα τον χρειαστούμε για να βγάλουμε άκρη με την Αστυνομία που ανέλαβε τις "έρευνες " για την εξαφάνιση του Άλεξ.
Από την μια μεριά, εδώ και μήνες, μας λένε ότι η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να κάνει καμία έρευνα, εφόσων η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης, απο την άλλη ο κ. Σ. Αποστολίδης (Γεν.Αστ.Διευθ.Περιφέρειας Κεντ.Μακεδονίας) διαβεβαίωσε πρόσφατα εμάς και τον κ. Remue, ενώ έκανε και δηλώσεις (κατά την προσφιλή του συνήθεια) στα τηλεοπτικά κανάλια, ότι οι έρευνες απο την πλευρά της αστυνομίας δεν σταμάτησαν ποτέ.
Ε πείτε μας ρε παιδιά, τι είδους έρευνες κάνετε, αφού έτσι δηλώνετε, και αποφασίστε επιτέλους κάνετε έρευνες ή δεν κάνετε;
Όχι τίποτε άλλο,για να μην τρέχουμε να καυγαδίζουμε με τους Αλβανούς (να τρώμε και ξύλο και από πάνω).
Ευχαριστούμε όλους όσους στέλνουν e-mail ή σχόλια στο blog. Δεν προλαβαίνουμε να απαντήσουμε, να είστε όμως σίγουροι ότι τα διαβάζουμε όλα.
Νατέλα-Δημήτρης



Άλλαξε ο Μανωλιός....

2007-05-13T19:34:53.038+03:00

Χθες Σάββατο 13/5, ενώ βρισκόμασταν στις δουλειές μας, λάβαμε μια περίεργη είδηση. Ένας κύριος που προσπαθεί να παίξει τον ρόλο του " περιστεριού της ειρήνης ", με την συνδρομή του " έγκριτου δημοσιογράφου της πόλης", μας μετέφερε την επιθυμία του ενήλικα που ήδη έχει τεθεί υπό περιορισμό, να μας συναντήσει. Το " περιστέρι της ειρήνης" πέρυσι σχεδόν όλο το καλοκαίρι τσαλαβουτούσε στο ποτάμι προσφέροντας εθελοντικά, στην υπηρεσία της Αστυνομίας, τις άριστες γνώσεις του ( όπως ο ίδιος έλεγε ), σχετικά με τις ιδιομορφίες του ποταμιού. Το εν λόγω "περιστέρι" μάλιστα, είχε πιάσει την ανυποψίαστη, ακόμα τότε Νατέλα, και τις είχε πεί ότι το σώμα του Άλεξ πιθανόν είναι σε μία από τις σπηλιές που είναι κάτω από τα νερά του ποταμιού. Να σημειώσουμε ότι ο βορειοηπειρώτης δεν είχε "θυμηθεί" ακόμα την Μπαρμπούτα και την μεταφορά του Άλεξ με το καρότσι εκεί. Τώρα ο ίδιος κύριος θέλει να οργανώσει την συζήτηση, στην διάρκεια της οποίας ο παππούς θα μας έλεγε με δάκρυα στα μάτια, ότι τα εγγόνια του δεν έχουν καμία σχέση με την δολοφονία του Αλεξ, και ότι αν το είχαν κάνει αυτοί, θα τους έκοβε τα χέρια ο ίδιος. Δηλαδή δεσμέυεται να το κάνει αν θα χρειαστεί ; Μια ερώτηση κάνουμε...
Αμέσως καταλάβαμε ότι η πηγή που τροφοδοτούσε ατελείωτο "βραζιλιάνικο σήριαλ " στις τηλεοράσεις, άρχισε να στεγνώνει. Και κάποιοι προσπαθούν να την αναζωογονήσουν. Όμως εμείς τώρα είμαστε πιό έμπειροι και πιό προσεκτικοί από πέρυσι, όπου είχαμε και κάποιες "αξέχαστες " συναντήσεις (π.χ. με την βορειοηπειρώτισα) .
Πέρυσι ο σκοπός των συναντήσεων, ήταν να μας πείσουν ότι "οι 5 " σκότωσαν το παιδί. Φέτος κατά περίεργο τρόπο προσπαθούν να μας πείσουν με νέες συναντήσεις για το εντελώς αντίθετο. Με το δεδομένο ότι οι ανήλικοι ( πλην του " αθηναίου " πλέον βορειοηπειρώτη ) περνάνε πολλές ώρες μαζί, αλλά και οι ενήλικοι συναντιούνται τακτικότατα, ας αποφασίσουν τελικά τι έκαναν.
Πώς θα μας εξηγήσει ο παππούς Βασίλης το γεγονός ότι τα "αθώα " εγγόνια του συναντιούνται με τον αλβανό ο οποίος τους κατηγορεί για φόνο;
Η δική μας λογική λέει ότι όχι μόνο δεν πρέπει να του κάνουν παρέα, αλλά πρέπει να τον δέρνουν κάθε φορά που τον συναντούν στον δρόμο.
Επομένως τα "κροκοδείλια " δάκρυα του παππού (που τα χρησιμοποιεί με μεγάλη συχνότητα και στον Εφέτη ) δεν μπορούν να μας πείσουν.
Αν κάποιος είναι αθώος, αγωνίζεται για να το αποδείξει αυτό. Και δεν χαμογελάει ειρωνικά στους γονείς του παιδιού το οποίο ξέκαναν...
Ούτε λένε, εκεί που ( κακώς ) τους δίνουν βήμα, "ψάξτε τον πατριό"....



For our foreing friends.

2007-05-12T13:29:40.567+03:00

Our 11 year old son dissappeared without trace from the centre of Veria on 3rd February 2006 at 7.00 p.m. No one saw anything unusual that night.
Our search for him was carried out on an international scale.

On 2nd June 2006,without letting us know beforehand, the police started excavating beside the Town Hall of Veria. Frantically, we asked the police what was going on and they replied that they had been looking into the case and had discovered a gang of 5 juveniles who had confessed to killing our son and had subsequently pointed out various places where they claimed to have buried him.
Almost immediately after this, 3 of the 5 retracted their confessions, declaring that they had been playing a hoax on the police with their original statements.
Up till now, the police have still not discovered the whereabouts of our son's body. On top of this, even through there are adult relatives of the 5 juveniles implicated in the case, the police clame that they are unable to put any pressure on them, as this would be a violation of the human rights of all those involved!!

More details following soon on our blog.

Natela&Dimitris



Άλλοι κάνουν "αγγαρεία", άλλοι τραβάνε το μαρτύριο...

2007-05-06T18:53:38.072+03:00

Τον χαιρετισμό μας σε όλους, όσους δηλώνουν την συμπαράστασή τους, είτε με σχόλια στο μπλόγκ, είτε με e-mail. Κρίμα που δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε όλους εσάς προσωπικά, αλλά ο χρόνος μας είναι πολύ περιορισμένος. Σήμερα προλαβαίνουμε να κάνουμε μόνο μερικά σχόλια για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.
Επιτέλους είδαμε τον κ. Remue. Και τι δεν μας έλεγαν πριν. Ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο να'ρθει, ότι δεν θέλει να έρθει την συγκεκρίμενη ημερομηνία, και ότι δεν θέλει να μας δεί προσωπικά ( όλα αυτά πάντα από κάποιους τρίτους, όχι άπο τον ίδιο). Τα αγνοήσαμε όλα αυτά, και ζητήσαμε προσωπική συνάντηση, παρόλο που ήμασταν πολύ απογοητευμένοι. Το σεμινάριο ολίγων ωρών, σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να λύσει την υπόθεσή μας, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσουμε. Η συνάντηση έγινε φυσικά, κάτω από το αγρύπνο βλέμμα των αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα, και κανείς δεν μας ενημερώνει για το περιεχόμενο του study case.
( Άραγε, θα μαθευτεί ποτέ τι ειπώθηκε ή θα θαφτεί και αυτό, όπως τόσα άλλα;)
Στην συζήτηση πήρανε μέρος ο κ. Σ.Αποστολίδης ( Γεν. Αστ. Διευθ. Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας), ο κ. Δ.Παπαδόπουλος ( προιστ. τμημ. Ασφάλειας Θεσ/κης), οι οποίοι με μεγάλη επιμονή προσπαθούσαν να διαβεβαιώσουν εμάς και τον κ. Remue ότι η αστυνομική έρευνα δεν έχει σταματήσει ποτέ. Ή εμείς δεν καταλάβαμε κάτι, ή έχουμε εντελώς διαφορετική απόψη για το τι σημαίνει η λέξη "έρευνα". Ο κ. Ιερόπουλος αναφέρθηκε στην Διεθνή σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού και στην Ευρωπαική σύμβαση για την άσκηση των δικαιωμάτων τους (CERC), συμβάσεις που θεωρητικά όλοι τις αποδέχονται, αλλά στην πράξη τι γίνεται ; Για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να σας πούμε το περιεχόμενο της συζήτησης με τον κ.Remue, άλλα πιστεύω ενα "μυστικό" μπορεί να μας ξεφύγει ελεύθερα.Ο κ. Remue δεν πιστεύει στο "ποτάμι ". Νομίζω αυτό τα λέει όλα. Μετά από 15 μήνες εγώ στέκομαι μπροστά στην ίδια ερώτηση- πού μπορεί να είναι ο γυιός μου ...

Απο την Δευτέρα θα προσπαθήσουμε να αποσπάσουμε από την αστυνομία περισσότερες λεπτομέρειες ( όχι θεωρητικές αλλά πρακτικές).
Νατέλα-Δημήτρης


Κοίτα πως υποφέρουν οι άνθρωποι. Ο κ. Πολύδωρας εκμυστηρεύτηκε ότι κάνει "αγγαρεία", όντας Υπουργός Δημόσιας Τάξης.
Τον καταλαβαίνω απόλυτα. Αντί να μελετήσει ήσυχα τον Κάντ, είναι αναγκασμένος να ασχολήται με πολύ πεζά πράγματα-διαφόρων είδους ταραχές, χούλιγκανς, ενεργό υπόκοσμο κτλ.
Και εγώ θα προτιμούσα με την ησυχία μου να ετοιμάσω ένα ρεσιτάλ πιάνου, αλλά να που είμαι αναγκασμένη να ψάχνω το παιδί μου, πολεμώντας και διάφορα εμπόδια μάλιστα.
Ο κ. Υπουργός είναι σε πιό πλεονεκτική θέση από εμένα. Αυτός μπορεί να παραιτηθεί ότι ώρα θελήσει ο ίδιος, ο δικός μου εφιάλτης δεν σβήνεται ούτε με τον θάνατο...

Σκέψη της ημέρας: Σκέφτομαι να παραγγείλω ένα καταπληκτικό βιβλίο του Β.Ι. Λένιν "H κριτική του Κάντ"
Nατέλα



Καλωσορίζουμε τον κ. Remue

2007-05-04T21:18:09.473+03:00

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΤΑΝ ΧΘΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 3/5/07 ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ.

Το Υ.Δ.Τ. κατάφερε να κάνει κάτι πολύ δύσκολο, να κάθεται μεταξύ δύο καρεκλών.
Και ο κ. Remue έρχεται (να σταματήσει να φωνάζει επιτέλους αυτή η οικογένεια;), και οι γνωστοί "ποινικολόγοι " που ούρλιαζαν για την παράνομη έλευση του Βέλγου Αξιωματικού στην υπόθεση δεν μπορούν να πουν κάτι, απο την στιγμή που ο κ. Remue ήρθε για να κάνει σεμινάρια. Αποτέλεσμα, τα ελεγχόμενα Μ.Μ.Ε. θα ανακοινώσουν ότι το Υ.Δ.Τ. έκανε το ανθρώπινο δυνατό.
Εμείς (όπως και πολλοί άλλοι) δεν συμφωνούμε μ'αυτό. Επιμένουμε ότι η πρόσκληση του Αξιωματικού της INTERPOL πρέπει να γίνει για την έρευνα στην υπόθεση του εξαφανισμένου Άλεξ, και όχι για σεμινάριο ολίγων ωρών. Όποιος επιμένει ότι αυτό είναι παράνομο μάλλον δεν θέλει να βρεθεί ο Άλεξ.
Ελπίζουμε αύριο να μπορέσουμε να έρθουμε σε προσωπική επαφή με τον κ. Remue και να ζητήσουμε την συμβουλή του για το τι μπορούμε να κάνουμε.
Δηλώνουμε όπως πάντα, ότι εμείς δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε το κράτος με τα έξοδα που θα χρειαστούν για την οποιαδήποτε περαιτέρω έρευνα, και σε καμιά περίπτωση δεν θα ζημιώσουμε την οικονομία του κράτους με έρευνες "τύπου Μπαρμπούτας".
Ο κ. Remue στην χθεσινή του συνέντευξη είπε ότι δεν γνωρίζει λεπτομέρειες απο την υπόθεση μας. Το δύσκολο έργο της ενημέρωσης του κ.Remue ανέλαβε ..... η Αστυνομία της Θεσσαλονίκης!!!!
Ναι, καλά διαβάσατε, ακριβώς αυτή η αστυνομία που σε συνεργασία με την αστυνομία της Βέροιας, μας έφερε εδώ που βρισκόμαστε, δηλαδή στο απόλυτο αδιέξοδο.
Νατέλα-Δημήτρης



Όσο έλειπε η γάτα χόρευαν οι αρουραίοι...

2007-04-29T20:37:35.042+03:00

Μόνο μια εβδομάδα έλειψα, και τι είδα ; Το πανό " Η ΒΕΡΟΙΑ ΨΑΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ", το έκοψαν κάποιοι " άγνωστοι ", και μάλιστα από το κεντρικότερο σημείο της Βέροιας (Πλατεία Δημαρχείου).
Έτσι είναι - σου εξαφανίζουν το παιδί, και μετά τους ενοχλεί ακόμα και η ύπαρξή σου.
Βλέπεις, δεν καθόμαστε στο σπίτι ήσυχα να κλαίμε, αλλά προσπαθούμε να βρούμε το παιδί.
Επίσης έμαθα ότι πάλι ασχολήθηκαν μαζί μας τα τηλεοπτικά κανάλια, και μάλιστα στο διάστημα της απουσίας μου.
Γνωστό φαινόμενο. Εγώ το λέω "Εκπομπές πισώπλατα ". Πιστεύω ότι ακόμα και η OPRA, γνωστή για την εφευρετικότητα της, δεν νομίζω ότι θα καλούσε στην εκπομπή της, τις οικογένειες των αυτοαποκαλούμενων δολοφόνων, μαζί με τους δικηγόρους τους - ψυχιάτρους τους κ.τ.λ. , να καμαρώνουν με αυτό που κάνανε. Τέλος πάντων, ο Θεός να τους συγχωρέσει (και να τους τιμωρήσει)....
Νατέλα