Subscribe: DyessFamChronicles
http://dyessfamchronicles.blogspot.com/feeds/comments/default
Added By: Feedage Forager Feedage Grade B rated
Language: English
Tags:
baby moses  beautiful baby  beautiful  blog  cute  didn  haha  knew  love  moses hanging  peeps  shelly  time  winner people  wonderful 
Rate this Feed
Rate this feedRate this feedRate this feedRate this feedRate this feed
Rate this feed 1 starRate this feed 2 starRate this feed 3 starRate this feed 4 starRate this feed 5 star

Comments (0)

Feed Details and Statistics Feed Statistics
Preview: DyessFamChronicles

DyessFamChronicles





Updated: 2015-03-03T19:23:06.972-06:00

 



Love it! I too am a chalkboard enthusiast haha Why...

2015-03-03T19:23:06.972-06:00

Love it! I too am a chalkboard enthusiast haha Why not? You can personalize and change out instantly!



So cute and colorful! Great job :)

2015-03-03T19:19:58.916-06:00

So cute and colorful! Great job :)



go on witcha bad self! I still don't like runn...

2014-05-06T18:05:17.509-05:00

go on witcha bad self! I still don't like running. After about 3 miles I"m so over it. I do love being able to run without my boozies hitting me in the face though!! win win win hehhee



gross- I think my kids do the same thing sometimes...

2014-03-20T22:02:18.524-05:00

gross- I think my kids do the same thing sometimes!! I smell cagey's hair and I'm pretty sure he's not getting the shampoo alllll over the funk ewww



beautiful post, baby moses is hanging out with my ...

2014-03-03T11:19:35.866-06:00

beautiful post, baby moses is hanging out with my 2 and giving Daddy God lots of love



Nice blog :)

2014-02-25T14:25:48.392-06:00

Nice blog :)



Non emoticon using peeps are non emotional peeps! ...

2014-02-15T12:43:15.206-06:00

Non emoticon using peeps are non emotional peeps! That's NOT you. (thank God) ;^D
Sooooooo, use away! Muahhh

Janna & I shared a twin bed growing up. Enjoy decorating the rooms!

Love your new 70's piece! What a find. YAY



That's just one of the reasons I love you! You...

2014-02-14T18:02:22.322-06:00

That's just one of the reasons I love you! You totally get that emoticons are needed!!! :D :) ;) ;D :P :-O <-that one's my oh no she didn't face



Sweet post, Shelly. You are a wonderful mama...eve...

2014-02-03T12:33:49.236-06:00

Sweet post, Shelly. You are a wonderful mama...even to your precious angel in heaven. <3



That's true, just didn't know if you had g...

2013-10-31T22:14:54.763-05:00

That's true, just didn't know if you had given up hope of me ever updating my blog! Haha! Why you gotta say it like I'm the only one turning 35 in the near future!? Yeah, we are old, but we're still keepin' it real. ;)



That's true, just didn't know if you had g...

2013-10-31T22:14:53.776-05:00

That's true, just didn't know if you had given up hope of me ever updating my blog! Haha! Why you gotta say it like I'm the only one turning 35 in the near future!? Yeah, we are old, but we're still keepin' it real. ;)



Well you knew I'd get it!! btw gert, you'r...

2013-10-30T21:40:11.093-05:00

Well you knew I'd get it!! btw gert, you're almost 35- ewww how'd we get so old



And we have a winner! Out of the almost 5 people ...

2013-10-30T14:09:36.226-05:00

And we have a winner! Out of the almost 5 people who still read this, congratulations, Nersa! :)



Clueless.

2013-10-30T13:49:22.009-05:00

Clueless.



me too, me too! hahaha, I loved how you kept your ...

2013-10-15T14:30:56.987-05:00

me too, me too! hahaha, I loved how you kept your cool. It was definitely a testing time for you all.



WOW, so powerful and beautiful! I can see why she ...

2013-10-15T14:16:24.966-05:00

WOW, so powerful and beautiful! I can see why she had to send it to you. What a beautiful gift.



What a cute birthday idea, I love the decor and ca...

2013-10-15T14:10:57.113-05:00

What a cute birthday idea, I love the decor and cake. We too do bday breakfasts :) He's one blessed boy.



Tender Mercies!! love it- and when you wrote "...

2013-08-01T14:09:37.598-05:00

Tender Mercies!! love it- and when you wrote "assess" I read it as "asses" and thought, that's doesn't sound like something Shelly would say and I had to read it again. Bahahhaha



this was killing me and I'm so sorry!!

2013-07-07T21:58:09.643-05:00

this was killing me and I'm so sorry!!



I think it's the "I'm being mysteriou...

2013-05-18T09:18:39.863-05:00

I think it's the "I'm being mysterious and demure and sexy all at the same time" pose. I do it all the time- Jeebs loves it. cuz you know how I love to put my hand in my sexy locks



Thank you! Thanks for being patient while I took ...

2013-04-26T12:54:28.510-05:00

Thank you! Thanks for being patient while I took a bit of a hiatus. I'm working on getting it all caught up again a little at a time. Its usually the days I'm super unmotivated to clean or do anything physically productive, but I can muster enough energy to do computer stuff. ;) If they only knew how we all wish we still had a recess! I still dream fondly of the nap time concept from kindergarten... I think I'm just going to continue on with playdate and Braden can just call it whatever he wants. It will be really fun to do that when he's around 15 yrs old. I'll have to time it so his friends are included in the conversation. :D Haha! I'm already planning on wearing a diaper and fussing from the back seat when he starts driving. Yep, I am that mom:)



What a Wonderful Mother. U r awesome.

2013-04-17T10:50:16.683-05:00

What a Wonderful Mother. U r awesome.



I'm so glad to "see" you again. I go...

2013-04-05T13:34:10.657-05:00

I'm so glad to "see" you again. I gotta say I'll probably be dealing with the same thing soon. I'll also have to stop calling their school breaks "recess" as they get older. Like its so offensive. hahaha

PS Love the new blog changes!



Beautiful. Just like the Dyess family. Simply beau...

2013-03-01T14:00:23.487-06:00

Beautiful. Just like the Dyess family. Simply beautiful. Love you guys.



Shelly, I really think you "get" this on...

2013-03-01T13:07:00.970-06:00

Shelly, I really think you "get" this on many levels, but there are no right or wrongs in this, it is extremely variable and personal. While I might have or have not made the same choices as you in this situation is not even an issue....as a sister in Christ it is for me to love you and be here to offer you whatever you need to get thru this. And I do. You have amazing strength, I think we know where that comes from, thank yo LORD ;) Bless you & your family.